Sonera Viihde pätkii Turussa


Mites muilla? Yleisempää ongelmaa?
Täytyy käynnistellä uudelleen kaikki laitteet, mutta toista päivää jo pätkii tv kanavat. Normaalit ja hd kanavat.

Netflix sentään toimii moitteetta. Katsotaan sitä sitten. On edullisempikin kuin Sonera Viihde.

10 kommenttia

Juu, ja netissä ei pysty katsoo soneran kanavia ollenkaan.
soneraviihde.fi, tulee vaan toisto keskeytyi.....yritä uudelleen.
Näin täällä Turussa..... :(
Pitäisikö tästä maksaa soneralle vielä täysi kk hinta?
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@zsami kirjoitti:
Juu, ja netissä ei pysty katsoo soneran kanavia ollenkaan.
soneraviihde.fi, tulee vaan toisto keskeytyi.....yritä uudelleen.
Näin täällä Turussa..... :(
Pitäisikö tästä maksaa soneralle vielä täysi kk hinta?

Onko sinulla @zsami muuten ongelmaa netin toimivuudessa? Onko jotenkin poikkeuksellisen hidas tms?
Mikä nettiselain sinulla on käytössä vai yrititkö katsella tabletilla?


Itse testasin juuri Mobiiliviihteen toimivuuden osoitteessa www.soneraviihde.fi ja itselläni näytti kyllä toimivan ongelmitta. Asustelen toki itse täällä Lahdessa, mutta tämän palvelun toimivuuteen ei asuinpaikka pitäisi vaikuttaa mitenkään.

tein soneran nopeustestin ja 60Mb/s tuli, netti pelittää muuten hyvin. Ihan pöytätietokone kyseessä.
Testasin sony z3 kännykällä ja hyvin näkyy siellä, eli vika varmaan mun selaimissa ym? taidanpa käynnistää koneen uusiks ja ajaa puhdistusohjelman läpi 🙂
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Kannattaa kokeilla toisella selaimella, jos se auttaisi ongelmaan. Joillain hankaluutta on aiheuttanut tuo Silverlight-lisäosa, mutta täältä löytyy siihen joitakin hyviä vinkkejä. Itselläni oli jotakin ongelmaa vanhemman Firefoxin kautta käytettäessä Mobiiliviihdettä, mutta Googlen Chrome selaimella on toiminut aina ongelmitta. Toivottavasti saat homman toimimaan! :)

ajoin ccleaner ja malewarebytesin anti maleware ohjelman sekä käynnistin koneen uusiksi. Taas pelittää, eli vika oli koneessa, ei sonerassa 🙂 =)
Tää klani on hyvä keskustelu areena, saa apuja nopeasti 🙂 Kiitos ja kumarrus!
Hyvää Joulua

Rekisteristä kannattaa myös korjata virheet, voit tehdä sen myös CCleaner ohjelman kautta.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Asun itse Turussa ja juuri äskettäin testasin South Parkkia MTV - kanavalta tuli ihan hyvin... ei ongelmia...

 

Nopeus siis Sonera 100/100 http://www.speedtest.net/my-result/4011422150 ja selaimena Google Chrome Versio 39.0.2171.95 m (64-bit)

 

Testasin myös Mozilla Firefoxilla 34.0.5 versiossa.

Yleensä ongelmien ilmetessä kannattaakin juur koittaa toisella selaimella taikka käynnistää laitetta uusiksi. Puhdistamisesta toki hyötyä on myös. 🙂 Moni probleemi ratkeaa näillä, jos yleistä ongelmaa ei ole. :)

Tosiaan digiboksin kauttta Sonera Viihde.

Boottailin vielä boksin ja reitittimen uudestaan tänään.

 

Parin minuutin testin perusteella toimii... 

 

Paitsi tätä kirjoittaessa taas pätkii taustalla. 

Jotain häikkää. Mitähän seuraavaksi voisi testata?

 

Viihde päällä speedtest antaa 6.1 down / 0.83 up / 16ms ping

Viihde pois päältä 14 alas, muuten samat.

 

Inteno boksi kättelee: 

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]:1.016 / 17.288

 

Juu tai sitten teette kuten minä tein. Otin Elisa viihteen ilman laajakaistaa ja toimivan netin Soneralta (50/5mb kaapeli) ja kas kyllä pelittää. elisa viihde ilman nettiä 19,90€ ja netti 14,90€. Tulee jopa halvemmaksi kuin kummankaan paketti.

Vastaa