peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
143261 Kirjoitusta
49030 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa



Highlighted
Aseenkantaja
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 177
1/9

Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa

Hei! Miksi Telia tv-sovelluksessa on nähtävillä vain yksi jakso Sweetbitter-sarjasta, kun digiboksilla on koko kausi. Ja sovelluksessa on vain Silta-sarjan 3.kausi ja digiboksilla 1-3 kaudet. Minkätakia näin?

 

Ja miksi tallennuksia ei voi jatkaa siitä kohdasta mihin katselu on jäänyt, eli jos aloitat tallenteen katselun digiboksilla ja sitten reissussa haluaisit jatkaa katselua sovelluksen kautta, niin eipä sovellus muista missä kohti oltiin menossa. Ei Telia vaan osaa. Eli katselua ei voi edelleenkään jatkaa saumattomasti digiboksin, sovelluksen ja tabletin kautta. Silti hinta nousee järjettömästi. En ymmärrä.

0 tykkäystä
8 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎13-10-2017
Kirjoituksia: 98
2/9

Vs: Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa

Hei @jarkko35, mainitsemiesi sarjojen eri jaksojen näkyminen/näkymättömyys on laitettu tutkintaan. Korjataan mahdollisimman pian kuntoon.

Kiitos palautteestasi koskien tallennuksia. Tallennusten katsomosen jatkaminen ei toimi eri palveluiden välillä mutta toiveesi on välitetty eteenpäin. Vielä meillä ei ole mitään aikataulua tiedossa, että milloin ominaisuus saataisiin käyttöön.

Aseenkantaja
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 177
3/9

Vs: Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa

Verkkotallennuksen hinta kyllä nousee ja puhutaan saumattomuudesta eri laitteiden välillä, mutta silti tallenteet eivät jatku samasta kohtaa eri laitteiden välillä. Joten jos olen kotona digiboksilla päässyt tallenteessa tiettyyn kohtaan, ja sitten reissussa haluan jatkaa katselua, niin eipä Telia tv-sovellus muistakaan missä kohtaa olin tallenteessa menossa. Miksi tämä saumattomuus ei toteudu ja kehitys on jätetty puoliväliin? Hinta kuitenkin nousee. Ja missä viipyy HD-verkkotallennus?

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 863
4/9

Vs: Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa

Tämä on @jarkko35 hyvä huomio. Tuollainen toiminne on kyllä tulossa palveluun, jotta systeemi muistaa kaikilla alustoilla mihin kohtaan tallenteen katsominen on jäänyt. Aikataulua en osaa tähän tai HD-tallennuksiin vielä sanoa, mutta päivitetään uusia ominaisuuksia sinne pikkuhiljaa.

0 tykkäystä
Aseenkantaja
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 177
5/9

Vs: Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa

Niin, Telialla ei ole kiire palvella maksavia asiakkaitaan. Päivitellään ominaisuuksia pikkuhiljaa, muutaman vuoden sisään. Älytöntä touhua! Kilpailijoilla on tämä saumattomuus ollut jo monta vuotta käytössä verkkotallennuksessa eri laitteiden välillä, ja niissä tallenteiden katselu jatkuu siitä mihin on jäänyt vaikka katselua jatkaisi seuraavalla kerralla eri laitteella. Onko tekniikka Telialle niin vaikeaa, että ei osata tehdä toimivaa palvelua, vai vielä pahempaa -  eikö Telia halua palvella asiakkaitaan?

0 tykkäystä
Aseenkantaja
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 177
6/9

Vs: Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa

Ymmärrän kyllä, että Telia ei halua vastata siihen, miksi maksavia asiakkaita ei arvosteta, vaan palvelua kehitetään pikkuhiljaa. Eikö asiat voisi hoitaa kerralla kuntoon, kuten tämän verkkotallennuksen. Kilpailijoiden palveluissa tallenteiden katselua voi jatkaa kaikilla laitteilla siitä kohtaa mihin katselu on jäänyt, Telialla tämäkin asia on jäänyt vaiheeseen. Loppuiko osaaminen kesken?

 

Ja miksi Telia tv-sovellukseen ei enää päivity C Moren sarjat ja elokuvat? Jaksoja sekä elokuvia puuttuu, joita on digiboksilla kuitenkin katsottavissa, muttei reissun päällä sovelluksen kautta.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 612
7/9

Vs: Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa

Asiakkaiden arvostamisesta ja Telia Tv -palvelun kehityksestä onkin ollut kanssasi juttua montakin kertaa, viimeksi tässä ketjussa. Palvelua kehitetään koko ajan ja erityisesti asiakkailta tulleiden palautteiden ja toiveiden pohjalta. Kaikkea ei vain voida tehdä yhtäaikaa.

 

Jos otetaan vertaus normi ihmisen arkeen, suunnitteilla on keittiöremontti, kahden viikon kanarian loma, uusi sohva, lapselle uusi puhelin ja pesukonekin pitäisi vaihtaa. Vaikka arvostaa itseään ja perhettään kuinka paljon tahansa, kaikkea ei ole mahdollista toteuttaa kerralla. Hymiö Onnellinen  Asioita priorisoidaan ja ja juttuja toteutetaan tietyssä järjestyksessä. Siihen vaikuttaa monikin asia, niin yritys- kuin yksityiselämässäkin.

Mitä tulee CMoren sarjoihin ja leffoihin, jos jokin jakso tai leffa puuttuu sovelluksesta, suosittelen kirjaamaan siitä vikailmoituksen telia.fi -sivujen kautta. Näin päästään paremmin selvittämään mistä tuo johtuu.


Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.



Aseenkantaja
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 177
8/9

Vs: Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa

Niin, eli Telialla on rahat loppu. Se tuli tuosta vastauksesta selville. Kun kerran verkkotallennus nyt muuttui "näppäräksi" tallennuspalveluksi, niin olisi luullut että se tehdään kerralla saumattomaksi. Kuitenkaan tallenteet eivät kommunikoi keskenään digiboksin ja sovelluksen välillä niin, että tallenteiden katselua voisi jatkaa molemmilla siitä kohdasta mihin on jäänyt. Siinä vaiheessa ilmeisesti rahat loppui. Ja rahaa ei taida löytyä pariin vuoteen tuon puutteen korjaamiseen. Ja sitä HD-verkkotallennusta odotetaan - kilpailijoilla se jo on. Mutta ilmeisesti heillä on rahaa vähän enemmän kuin Telialla.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 612
9/9

Vs: Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa

Telian "verkkopankkiin" meillä ei ole pääsyä mutta jos tuosta olisi kysymys, ei kehitystyötä tehtäisi silloin lainkaan. Silloin emme myöskään juttelisi täällä Yhteisössä Hymiö Onnellinen

 

Uusia ominaisuuksia -ketjusta kannattaa seurailla HD verkkotallennusten edistymistä sekä "jatka katselua" toiminteesta. Päivitämme sinne tietoa heti kun hommat edistyy. Kivaa kesän jatkoa!


Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.



0 tykkäystä