Sweetbitter ja Silta- sarjat Telia tv-sovelluksessa


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Hei! Miksi Telia tv-sovelluksessa on nähtävillä vain yksi jakso Sweetbitter-sarjasta, kun digiboksilla on koko kausi. Ja sovelluksessa on vain Silta-sarjan 3.kausi ja digiboksilla 1-3 kaudet. Minkätakia näin?

 

Ja miksi tallennuksia ei voi jatkaa siitä kohdasta mihin katselu on jäänyt, eli jos aloitat tallenteen katselun digiboksilla ja sitten reissussa haluaisit jatkaa katselua sovelluksen kautta, niin eipä sovellus muista missä kohti oltiin menossa. Ei Telia vaan osaa. Eli katselua ei voi edelleenkään jatkaa saumattomasti digiboksin, sovelluksen ja tabletin kautta. Silti hinta nousee järjettömästi. En ymmärrä.


8 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Hei @jarkko35, mainitsemiesi sarjojen eri jaksojen näkyminen/näkymättömyys on laitettu tutkintaan. Korjataan mahdollisimman pian kuntoon.

Kiitos palautteestasi koskien tallennuksia. Tallennusten katsomosen jatkaminen ei toimi eri palveluiden välillä mutta toiveesi on välitetty eteenpäin. Vielä meillä ei ole mitään aikataulua tiedossa, että milloin ominaisuus saataisiin käyttöön.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Verkkotallennuksen hinta kyllä nousee ja puhutaan saumattomuudesta eri laitteiden välillä, mutta silti tallenteet eivät jatku samasta kohtaa eri laitteiden välillä. Joten jos olen kotona digiboksilla päässyt tallenteessa tiettyyn kohtaan, ja sitten reissussa haluan jatkaa katselua, niin eipä Telia tv-sovellus muistakaan missä kohtaa olin tallenteessa menossa. Miksi tämä saumattomuus ei toteudu ja kehitys on jätetty puoliväliin? Hinta kuitenkin nousee. Ja missä viipyy HD-verkkotallennus?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tämä on @jarkko35 hyvä huomio. Tuollainen toiminne on kyllä tulossa palveluun, jotta systeemi muistaa kaikilla alustoilla mihin kohtaan tallenteen katsominen on jäänyt. Aikataulua en osaa tähän tai HD-tallennuksiin vielä sanoa, mutta päivitetään uusia ominaisuuksia sinne pikkuhiljaa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Niin, Telialla ei ole kiire palvella maksavia asiakkaitaan. Päivitellään ominaisuuksia pikkuhiljaa, muutaman vuoden sisään. Älytöntä touhua! Kilpailijoilla on tämä saumattomuus ollut jo monta vuotta käytössä verkkotallennuksessa eri laitteiden välillä, ja niissä tallenteiden katselu jatkuu siitä mihin on jäänyt vaikka katselua jatkaisi seuraavalla kerralla eri laitteella. Onko tekniikka Telialle niin vaikeaa, että ei osata tehdä toimivaa palvelua, vai vielä pahempaa -  eikö Telia halua palvella asiakkaitaan?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Ymmärrän kyllä, että Telia ei halua vastata siihen, miksi maksavia asiakkaita ei arvosteta, vaan palvelua kehitetään pikkuhiljaa. Eikö asiat voisi hoitaa kerralla kuntoon, kuten tämän verkkotallennuksen. Kilpailijoiden palveluissa tallenteiden katselua voi jatkaa kaikilla laitteilla siitä kohtaa mihin katselu on jäänyt, Telialla tämäkin asia on jäänyt vaiheeseen. Loppuiko osaaminen kesken?

 

Ja miksi Telia tv-sovellukseen ei enää päivity C Moren sarjat ja elokuvat? Jaksoja sekä elokuvia puuttuu, joita on digiboksilla kuitenkin katsottavissa, muttei reissun päällä sovelluksen kautta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Asiakkaiden arvostamisesta ja Telia Tv -palvelun kehityksestä onkin ollut kanssasi juttua montakin kertaa, viimeksi tässä ketjussa. Palvelua kehitetään koko ajan ja erityisesti asiakkailta tulleiden palautteiden ja toiveiden pohjalta. Kaikkea ei vain voida tehdä yhtäaikaa.


 


Jos otetaan vertaus normi ihmisen arkeen, suunnitteilla on keittiöremontti, kahden viikon kanarian loma, uusi sohva, lapselle uusi puhelin ja pesukonekin pitäisi vaihtaa. Vaikka arvostaa itseään ja perhettään kuinka paljon tahansa, kaikkea ei ole mahdollista toteuttaa kerralla. :)  Asioita priorisoidaan ja ja juttuja toteutetaan tietyssä järjestyksessä. Siihen vaikuttaa monikin asia, niin yritys- kuin yksityiselämässäkin.

Mitä tulee CMoren sarjoihin ja leffoihin, jos jokin jakso tai leffa puuttuu sovelluksesta, suosittelen kirjaamaan siitä vikailmoituksen telia.fi -sivujen kautta. Näin päästään paremmin selvittämään mistä tuo johtuu.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Niin, eli Telialla on rahat loppu. Se tuli tuosta vastauksesta selville. Kun kerran verkkotallennus nyt muuttui "näppäräksi" tallennuspalveluksi, niin olisi luullut että se tehdään kerralla saumattomaksi. Kuitenkaan tallenteet eivät kommunikoi keskenään digiboksin ja sovelluksen välillä niin, että tallenteiden katselua voisi jatkaa molemmilla siitä kohdasta mihin on jäänyt. Siinä vaiheessa ilmeisesti rahat loppui. Ja rahaa ei taida löytyä pariin vuoteen tuon puutteen korjaamiseen. Ja sitä HD-verkkotallennusta odotetaan - kilpailijoilla se jo on. Mutta ilmeisesti heillä on rahaa vähän enemmän kuin Telialla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Telian "verkkopankkiin" meillä ei ole pääsyä mutta jos tuosta olisi kysymys, ei kehitystyötä tehtäisi silloin lainkaan. Silloin emme myöskään juttelisi täällä Yhteisössä :)


 


Uusia ominaisuuksia -ketjusta kannattaa seurailla HD verkkotallennusten edistymistä sekä "jatka katselua" toiminteesta. Päivitämme sinne tietoa heti kun hommat edistyy. Kivaa kesän jatkoa!

Vastaa