Taloyhtiölaajakaista vakuusmaksu

  • 14 January 2015
  • 2 kommenttia
  • 64 katselukertaa

Taloyhtiössäni on laajakaista, joka kuuluu vuokraan jos aktivoi itselleen tuon perusnopeuden. Olisin tiedustellut, että joutuuko tästä ns. minulle ilmaisesta kaistasta maksamaan mahdollisesti jotain ennakkoa. Vai tarkistetaanko tällaisessa tapauksessa edes luottotiedot, kun kaista ei minulle maksa mitään.

2 kommenttia

Ai niin, unohtui vielä kysyä, että vaikuttaisiko tämä tilaus jotenkin jo olemassa olevaan puhelinliittymääni, jonka olen hankkinut jo ennen luottotietojen menetystä. Onko nyt mahdollista joutua maksamaan vakuutta tästä liittymästä, vaikka olen maksanut laskuni ajallaan?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tervehdys @annimanni83 


 


Molempiin kysymyksiin vastaus on ei. Saat toki taloyhtiölaajakaistan käyttöösi ilman luottotietojen tarkistamista, mutta mikäli haluat modeemin ostaa meidän kautta niin tämän voit joutua maksamaan ennakkoon. Mitään extraveloitusta tuostakaan ei voi tulla, vaan ainoastaan ko modeemin hinta.


 


Myöskään olemassaolevaan kännykkäliittymään ei missään nimessä puututa, eli et voi joutua maksamaan siitä mitään vakuusmaksuja. Liittymä pysyy normaalisti auki, kunhan laskut vaan hoituu ajallaan.

Vastaa