peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57149 Jäsentä
159973 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Telia TV Virhekoodit

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2015
Kirjoituksia: 28
1/5

Telia TV Virhekoodit

Viimeisen vuorokauden aikana Telia TV yhteys on pätkinyt usein täällä Kuhmossa. Verkkotallenteita katsottaessa tule välillä koodi "virhe 521" tai 526.

Edit RaMaria: Otsikko

0 tykkäystä
4 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 789
2/5

Vs: Telia TV Virhekoodit

Tervehdys @rekyl! Hymiö Onnellinen

Suosittelen perehtymään seuraavanlaiseen blogiin:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Kootusti-Telia-TV-palvelun-vikakoodit/m-p/155405#M5706

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎18-09-2017
Kirjoituksia: 106
3/5

Vs:Telia TV Virhekoodit

Tänään itsellekin ilmestyi tuo sama vikakoodi, en muista tarkalleen, mutta 5xx

Boksi lähti kuitenkin näkymään normaalisti kun painoi OK ja valitsin CH ylös -napilla seuraavan kanavan. Tiedä sitten, vaikuttaako tähän alue, mutta Kainuusta olen itsekin.

Tuo Telia Yhteisön avaus ei anna mitään selitystä, mitä nämä vitosella alkavat virhekoodit tarkoittavat.

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2015
Kirjoituksia: 28
4/5

Taisi olla tilapäinen häiriö. Tänään on kaikki toiminut normaalisti.

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 789
5/5

@rekyl kirjoitti:

Taisi olla tilapäinen häiriö. Tänään on kaikki toiminut normaalisti.

Hieno homma! Toisinaan toimintahäiriöt palveluissa ovat taustalla, mutta palautuvat aika nopeasti päivän aikana niin kuin tässä tapauksessa Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich