Telia TV / asiakas arvostus

  • 10 August 2019
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei taas

Tein sitovan sopimuksen 2v Telia TV palvelusta johon kuului internet yhteys kotiin, tallennus palvelu TV ohjelmille, virustorjunta, ja joku palvelu jolla sijaintia pystyi huijaamaan. Hinta oli kohtuullisen pieni suhteessa kilpailijaan totuushan on itse palvelu on huonompi kuin kilpailijoiden. Ajattelinkin hinnan muodostuksen johtuvan tästä. Noh *******empi tv tallennus palvelu ei haitannut kokonaisuus / hinta ratkaisi. Ajattelin kun myyjäkin vakuutteli että kiintolevyllä saa olemattoman tallennus palvelun siedettävällä tasolla..

 

Yllätys olikin suuri kun ei kiintolevy toiminutkaan tässä *******assa. Olisi pitänyt tilata ylihinnoiteltu lukittu kiintolevy kuukausi hinnalla. No eipä tästä ollut puhetta, mitäs mä nyt itse omistan leffakirjastoa jos maksan kk maksuja muille että aukeavat? *******n huijarit..

Noh. 

Eipä huvi tähän loppunut.

Telia halusi päivittää mun internet nopeuden paremmaksi ja ihan ilmaiseksi.

Ok voi kiitos

Eipä tuo *******ää kertonut että tässä kohtaa tallennus palvelu muuttuu maksulliseksi. 

Se siitä 24kk sitovasta määräaikaisesta sopimuksesta, ai nii no sehän koskettaa AINOASTAAN minua.

Nää Telia kuspäät soitellut vähä väliä mutta joka kerta jokin heikentynyt palvelussa.

Suljin tallennus palvelun kun ei tuo 3kk ohjelmille muutenkaan riittävän pitkä aika. Talveen kuitenkin pidempi aika.

Onneksi kotona tallentava digiboksi.. ei kuspäät pääse varastamaan MINUN tallenteita.

Omistan teliaa jonkin verran joten tulee varmasti miellyttävä yhtiökokous. Kuinkas asiakastyytyväisyys koetaan yhtiössä. Onko se asiakas syöttösika.

Huijaatteko jokaista asiakasta samalla tavalla. Sopimus hinnat ja palvelu pitää vai 1kk kuitenkin tälläiset määräaikaisuuden pitäisi koskea molempia osapuolia.

Vähän kuin nämä teidän puhelin liittymät. Sen nettiyhteys nopeus laskee joka kerta kun uusin sopimuksen. En paljon mobiilidataa tarvitse joten kalliita parinkympin liittymiä en halua. Se vähä mitä käytän voisi latautua päivän aikana.. you know... 

Noh varoituksen sana muille jotka teliaa harkitsee, MIETI KAKSI KERTAA kannattaako Ladaan sijoittaa kun vieressä Toyota samalla hinnalla.

T.asiakas ****9616

 

 


5 kommenttia

Tervetuloa Yhteisöön @Arvostettu!


 


Kurjuus, eihän tuo kivalta kuulosta. Sopimusta voi toki päivittää paremmaksi (esim. nopeammaksi) 24kk aikanakin mutta usein se tarkottaa uuden sopimuksen solmimista. Puhelimitse tehdyissä sopimuksissa on aina 14 vuorokauden peruutusoikeus, jos haluat vielä palata edelliseen sopimukseen.  


 


Oletko nyt saanut sopimusasiat ajantasalle vai onko vielä jotain mihin haluat muutosta?

En tietenkään ole. Joka puhelun jälkeen palvelua heikennetty kun en suostu kiristykseen ja maksa enemmän kuin sovittu. Nyt palvelu rapautettu täysin tarpeettomaksi maksan periaatteessa TV kanavista jotka nyt näkyy joka tapauksessa ilmaiseksi antenni verkossa. Luuletteko tosiaan että hymyilen kun sain *******aa sylin täydeltä

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@Arvostettu@  kirjoitti:

En tietenkään ole. Joka puhelun jälkeen palvelua heikennetty kun en suostu kiristykseen ja maksa enemmän kuin sovittu. Nyt palvelu rapautettu täysin tarpeettomaksi maksan periaatteessa TV kanavista jotka nyt näkyy joka tapauksessa ilmaiseksi antenni verkossa. Luuletteko tosiaan että hymyilen kun sain *******aa sylin täydeltä




Telia TV -digiboksiin kuuluu 10e/kk maksulla peruskanavat, videovuokraamo, ohjelmakirjastot, Youtube ja valitut maksukanavat. Käytännössä tuosta palvelusta voi siis tuunata juuri itselleen sopivan ratkaisun. Tallennuspalvelun saa halutessaan hankittua 6,50e/kk, jolloin samat tallenteet on käytössä boksilla ja Telia TV -sovelluksella. Telia TV -sovellukseen saat samat kanavapaketit maksutta näkyviin, mitä sinulla on valittuna digiboksille.


 


Meillä on myös Telia TV -digiboksin ylläpito ja huolto hoidettuna, eli sinun ei tarvitse itse tehdä mitään päivityksiä ja laitteen rikkoutuessa saat maksutta uuden laitteen tilalle, jolloin palvelun käyttö jatkuu entiseen malliin. 


 


Millaisia sisältöjä tai ominaisuuksia siis kaipaisit boksille, jotta se palvelisi sinun tarpeita parhaiten?


 


Välkky kaveri tämä Niko. Luulit kenties että lisähinnasto kiinnostaa kun myyntitilanteessa luvattu muuta?

Kiitos, kuten sanoin en suostu kiristykseen. 

Palauttakaa minulle tilaamani palvelu, en jaksa alkaa riitauttamaan tätä asiaa joka teidän niin helppo korjata.

Ihan oikeasti. Onko asiakas todellakin roskaa teille? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Arvostettu@  kirjoitti:

Välkky kaveri tämä Niko. Luulit kenties että lisähinnasto kiinnostaa kun myyntitilanteessa luvattu muuta?


Kiitos, kuten sanoin en suostu kiristykseen. 


Palauttakaa minulle tilaamani palvelu, en jaksa alkaa riitauttamaan tätä asiaa joka teidän niin helppo korjata.


Ihan oikeasti. Onko asiakas todellakin roskaa teille? 




Ehdottomasti asiakkaat ovat meille tärkeitä, ihan jokainen ja mielellämme otamme vastaan palautetta tilanteista sekä asioista, jotka eivät aivan nappiin ole menneet. Tuotteista ja palveluista saadut kehitystoiveet välitämme aina eteenpäin oikeille tahoille.

Auttaisimme sinua täällä kyllä, mutta asiakastietoihin emme Yhteisössä pääse, joten asiakaspalvelun kautta halutessasi voidaan tätä vielä selvitellä.

Vastaa