peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54709 Jäsentä
155557 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Telia TV ja selain

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-05-2016
Kirjoituksia: 3
1/2

Telia TV ja selain

Minua kummastuttaa Telia Tv:n kanavien katselu. Vuokraamo, kirjastot ja HBO kyllä toimivat, hitaasti... Eli onko nyt satavarmaa, että Windows 8.1:llä se toimiiIE-selaimella? Ilman Cheome Castia tms...

0 tykkäystä
1 vastaus
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 102
2/2

Vs: Telia TV ja selain

@PasiMyller  kirjoitti:

Minua kummastuttaa Telia Tv:n kanavien katselu. Vuokraamo, kirjastot ja HBO kyllä toimivat, hitaasti... Eli onko nyt satavarmaa, että Windows 8.1:llä se toimiiIE-selaimella? Ilman Cheome Castia tms...

Tuemme kyseisellä käyttöjärjestelmällä Internet Exploreria 11 + Silverlightia. Tämän linkin kautta näet kaikki tuetut laitteet, käyttöjärjestelmät sekä selaimet. Onko tietokone itsessään päivitetty ja huollettu? Tällainen hidastelu voi johtua myös siitä ettei itse tietokone jaksa pyörittää sovellusta nopeammin.

0 tykkäystä