peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50349 Jäsentä
146686 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia TV järjestelmä virhe virhekoodi S:10014



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎04-05-2017
Kirjoituksia: 2
1/5

Telia TV järjestelmä virhe virhekoodi S:10014

Mikä virhekoodi? Android laitteissa 2 erilaitetta eikä voi katsoa TV:tä

 

La 22:00 3.3.2018

0 tykkäystä
4 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 528
2/5

Vs: Telia TV järjestelmä virhe virhekoodi S:10014

Hei @ArtoVM59!

Oletko kokeillut poistaa sovelluksen ja ladata uusiksi sen Play kaupasta?

https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Kootusti-Telia-TV-palvelun-vikakoodit/m-p/155405

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
3/5

Vs: Telia TV järjestelmä virhe virhekoodi S:10014

Moikka @ArtoVM59 ja tervetuloa Yhteisöön! 

Ratkesiko ongelma jo @kiisseli67 vinkillä? Hymiö Onnellinen 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎04-05-2017
Kirjoituksia: 2
4/5

Vs: Telia TV järjestelmä virhe virhekoodi S:10014


@RaMariakirjoitti:

Moikka @ArtoVM59 ja tervetuloa Yhteisöön! 

Ratkesiko ongelma jo @kiisseli67 vinkillä? Hymiö Onnellinen 


Moi, launtaina ei katsottu viasta johtuen suoria tv-lähetyksiä telia-tv:llä ollenkaan. Tallentteet toimi normaalisti. Vika oli telian päässä.

 

Käytössä 2 kpl android laitteita sekä pc-kone joilla ei siis millään toiminut telia-tv. Jos vika on useilla laitteilla sama niin en kyllä ala asentelemaan uudelleen appeja tai windows softia. 

 

Sunnuntaina sitten toimi telia-tv jälleen normaalisti.

 

T. Arto K

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2015
Kirjoituksia: 508
5/5

Vs: Telia TV järjestelmä virhe virhekoodi S:10014

Hyvä homma että nyt toimii! Tiedossa olevaa vikaa lauantailta ei ole, mutta on toki mahdollista että jotain hetkellistä vikaa on ollut.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. Hymiö Onnellinen Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

0 tykkäystä