Telia TV järjestelmä virhe virhekoodi S:10014


Mikä virhekoodi? Android laitteissa 2 erilaitetta eikä voi katsoa TV:tä

 

La 22:00 3.3.2018


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @ArtoVM59!


Oletko kokeillut poistaa sovelluksen ja ladata uusiksi sen Play kaupasta?


https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Kootusti-Telia-TV-palvelun-vikakoodit/m-p/155405

Moikka @ArtoVM59 ja tervetuloa Yhteisöön! 

Ratkesiko ongelma jo @kiisseli67 vinkillä? :) 


@RaMariakirjoitti:

Moikka @ArtoVM59 ja tervetuloa Yhteisöön! 

Ratkesiko ongelma jo @kiisseli67 vinkillä? :) 


Moi, launtaina ei katsottu viasta johtuen suoria tv-lähetyksiä telia-tv:llä ollenkaan. Tallentteet toimi normaalisti. Vika oli telian päässä.

 

Käytössä 2 kpl android laitteita sekä pc-kone joilla ei siis millään toiminut telia-tv. Jos vika on useilla laitteilla sama niin en kyllä ala asentelemaan uudelleen appeja tai windows softia. 

 

Sunnuntaina sitten toimi telia-tv jälleen normaalisti.

 

T. Arto K

Hyvä homma että nyt toimii! Tiedossa olevaa vikaa lauantailta ei ole, mutta on toki mahdollista että jotain hetkellistä vikaa on ollut.

Vastaa