Telia TV kampanjat

  • 23 January 2019
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen saanut todella hyvää palvelua Dixin Sonera liikkeestä ja sieltä tilasin TeliaTV allstar paketin / sekä avoimen kuidun liittymän.

 

Tuttu myyjä soitti että nyt on tulossa fiksu kamppis, laajakaista + jääkiekko paketti yhdessä + Telia TV digiboxi. 

 

Sanoin että laitappa sellainen.. Menee hetki ja hän ilmoittaa ettei sitä saa 100-200mb liittymälle vaan minun pitää tiputtaa nopeus yhden alempaan jos aion kampanjan käyttää.. siis hetkonen.. Pyysin häntä selvittämään asiaa ja sanoin että mikäi sen saa myös tuohon nopeampaan linjaan niin edelleen olen kiinnostunut.

 

Menee jokunen päivä ja hän ilmoittaa että tälläinen paketti ei onnistu. Mikähän järki tässä on, Telia saisi enemmän rahaa kuin 100mb liittymän tilaajalta, mutta eihän sitä minulle tarjota koska nyt maksan varsin kovaa hintaa omasta paketistani eikä Telia tarjoa edes boxia.

 

Olen aika uusi Telia asiakas ja heti jäi tästä TV palvelu +

avoinkuitu paketista varsin ikävä fiilis. 

 

Lisäksi palautteen antaminen Telialle tuntuu olevan mahdotonta, en tarkoita chat bottia enkä chat työntekijöitä sillä heidän on ohjeistettu että en voi pyytää esimiestä ottamaan minuun yhteyttä.

 

t. Pettynyt käyttäjä Telia korruptio kuidusta.

 

 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Joniolkkonen ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Nyt ei kyllä ole kaikki mennyt kuin Strömsössä tuon suhteen. Palautetta kannattaa antaa ja tämän kautta onnistuu varmasti parhaiten ja oikeaan osoitteeseen : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

Täytyy laittaa palautetta tuota kautta. Lupasivat Chatin kautta palata minulle asiaan, mutta eipä kukaan palannut, vajaa viikko jo mennyt.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Joniolkkonen, tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Mukava kuulla, että olet aina saanut hyvää palvelua Dixin Telia Kaupasta:smileyhappy: Ikäväksi tietysti tämän kertomasi asian tekee se, ettei kyseinen kampanja olekaan lopulta ollut voimassa juuri sinun olemassa olevilla spekseillä. Kannattaa jättää jo saamasi linkin kautta yhteydenottopyyntöä, etenkin jos yhteydenotto on luvattu, ja tässä vielä varmistukseksi ja vastaisuuden varalle meidän kaikki asiointikanavat kootusti. 


 


 

Vastaa