peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54137 Jäsentä
154590 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Telia TV kanavalistan luominen ei onnistu

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-07-2018
Kirjoituksia: 2
1/5

Telia TV kanavalistan luominen ei onnistu

Asensin tänään telia-tv:n. Kaikki toimii muuten, mutta en pysty luomaan omaa kanavalistaa. Kun olen siirtänyt haluamani kanavat listalle ja painan vihreää tallennuspainiketta, niin tulee herja "Kanavalistan pitää sisältää vähintään yksi kanava" eikä tallenna listaa . Jostain syystä boksi ei noteeraa, että listalla on kanavia. Mistähän mahtaa olla kyse.

Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.

0 tykkäystä
4 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 420
2/5

Vs: Telia TV kanavalistan luominen ei onnistu

Tervetuloa @Jari1000 Telia Yhteisöömme keskustelemaan kanssamme! Mukava kun löysit meidät täältä kautta Hymiö Onnellinen

Kokeilimme täällä ja todettiin ettei palvelussa ole yleisesti häiriötilannetta (tehty kanavalista ilman yhtään kanavaa ja antoi tallentaa) - onko ohjelmisto kenties jumissa? Kokeilepas tehdä niin, että ota digiboxi pois seinästä 5sek töpselistä ja kytke takaisin. Kokeile uudelleen sen jälkeen. Jos tämäkään ei auta, niin kannattaa kokeilla tehdasasetusten palautusta digiboxille

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎02-12-2016
3/5

Minulla ilmeni sama ongelma tänään. Kokeilin kaikki konstit, myös tehdasasetusten palautuksen, mutta kanavalistaa ei silti saa luotua. Mulla ollut tuo boksi jo kauan ja nyt vasta tuli vastaan tuo ongelma kun koitin tehdä muutoksia aiempaan listaan.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 420
4/5

@cacca  kirjoitti:

Minulla ilmeni sama ongelma tänään. Kokeilin kaikki konstit, myös tehdasasetusten palautuksen, mutta kanavalistaa ei silti saa luotua. Mulla ollut tuo boksi jo kauan ja nyt vasta tuli vastaan tuo ongelma kun koitin tehdä muutoksia aiempaan listaan.

Kokeilitko myös palvelureitittimen käynnistyksen /resetoinnin? Eli oletko kokeillut siten, että digiboxi pois seinästä ja buuttaa palvelureititin. Sen jälkeen kun reititin palautuu ns. valmiusasemiin, niin laita digiboxi takaisin seinään kiinni. Onnistuuko senkään jälkeen? 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-07-2018
5/5

Tehdasasetusten palauttaminen auttoi, mutta kun kokeilin linkin ohjeen

mukaista resetointia, niin se ei auttanut (ohje jättää factory reset kohdan kokonaan pois). Resetoin uudestaan ja remowe software kohdan jälkeen valitsin myös factory reset kohdan ja vasta sen jälkeen jatkoin exit kohtaan. Sen jälkeen kanavalistan luominen onnistui normaalisti.