Telia TV katso alusta toiminto ei toimi

  • 30 July 2018
  • 5 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Telia TV:n katso alusta toiminto ei toimi ollenkaan. Olen käynyt läpi jo kaikki mahdolliset vaihtoehdot, mitä netistä löysin, mutta ei auta. Kun yritän katsoa ohjelman alusta esim. National Geographic -kanavalta, saan ruudulle virhekoodin 602, joka pyytää yrittämään myöhemmin uudelleen.


 


Käytössäni on Mobiili reititin Huawei B525 ja Arris vip4302w digiboksi. Kaikki mahdollinen apu tulisitarpeeseen ;)


 


Edit NikoNo: otsikon kirjoitusvirhe korjattu


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@tkvaisanen@  kirjoitti:

Telia TV:n katso alusta toiminto ei toimi ollenkaan. Olen käynyt läpi jo kaikki mahdolliset vaihtoehdot, mitä netistä löysin, mutta ei auta. Kun yritän katsoa ohjelman alusta esim. National Geographic -kanavalta, saan ruudulle virhekoodin 602, joka pyytää yrittämään myöhemmin uudelleen.


 


Käytössäni on Mobiili reititin Huawei B525 ja Arris vip4302w digiboksi. Kaikki mahdollinen apu tulisitarpeeseen ;)




Hei @tkvaisanen ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Ei se toimikaan mobiilitekniikalla toteutetussa Telia TV digiboksilla. Olen myös laittanut tuosta noottia Telialle eteenpäin. Vastaus oli : . TLC ja National Geographic kanavien ei pitäisi tarjota AIPTV:ssä 'aloita alusta'-toimintoa. Mutta asiaa tutkitaan.


Samoin myös alueuutisia ei voi valita vaan nähdään vain Uudenmaan alueuutiset.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@tkvaisanen ja @kiisseli67 Vikatilanne on tosiaan tutkinnassa tämän asian puitteissa. Toivottavasti saadaan muutettua tilanne kuntoon pikaisesti.

Nyt antaa telia jälleen ristiriitaista tietoa. Minulla asiaa selvitettiin yli kuukausi ja lopulta vikapuoli kysyi joltain asiaa ja saivat vastaukseksi ettei ole tulossa eikä kuulu toimia. Tallennus tulee lokakuussa. Sitä en ymmärrä miksei ominaisuutta voi ottaa pois käytöstä? Ei voi olla liian vaikeaa.

Tallennus tulee lokakuussa? Tarkoitatko verkkotallenusta? Minulla tallennus on jo käytössä ;)

Joo verkkotallennusta boksin kautta, sovelluksesta toimiikin jo verkkotallennus kyseiseen kanavaan. Ilmaisin huonosti asian.

Vastaa