peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52050 Jäsentä
150211 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia TV kirjastot

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 682
11/37

Vs: Telia TV kirjastot

Telia TV sovelluksen eli mobiilipalvelun TV-kanavat

Tallennuksen piiriin kuuluvat kanavat:

• Yle TV1, Yle TV2, Yle Teema & Fem
  • MTV3, AVA, Sub
  • Nelonen, Hero, Jim, Liv
  • Vitonen, Kutonen
  • Frii
  • TLC
  • FOX
  • Alfa
  • National Geographic

Tallentamisen lisäksi palvelussa on mahdollista katsoa seuraavien kanavien suoria lähetyksiä:

• Yle TV1
  • Yle TV2
  • Yle Teema & Fem
  • FOX
  • TLC
  • Frii
  • National Geographic

Mikäli käytössäsi on Telia TV digiboksi ja siinä Tallennuspalvelu, voit tilata palvelun mobiiliin ilman lisämaksua kirjautumalla Teliaan. Telia TV sovelluksessa National Geographic -kanava on toistaiseksi saatavana SD-versioina, minkä vuoksi National Geographic -tallennukset ovat tässä vaiheessa katsottavissa vain sillä laitteella, jolla tallennus on tehty.

Lähteet:

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 38
12/37

Ei tunnu Sekuntti ymmärtävän selvää kysymystä kun puhuu asian vierestä.

Uudestaan: Mitä teillä peruskäyttäjillä näkyy kohdassa Kirjastot-tilatut kanavat? Ei peruskäyttäjät (ne joilla on erikseen ostettuja kanavia) voivat vastata kysymykseen miinustamalla nämä erikseen ostetut kaikista tilatuista. 

Älkää lähettäkö kuvia Telian sivuilta vaan menkää oman digiboksin menuun katsomaan mikä on tilanne. Tack

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
13/37

Aivan @Baron, tältä se siis näyttäisi..

IMG_20181107_153857.jpgTelia TV digiboksin kirjaston Tilatut-osioKirjaston Tilatut-osiossa näkyisi ainoastaan Netflix ja Youtube. Liiga (joukkueineen) ja HBO näkyvät mukana kun ovat tällä hetkellä tilattuja kanavapaketteja minulla Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Kommentaattori
14/37

Mielenkiintoista..HBO ja Netflix voidaan sivuuttaa koska niitä ei ole peruskäyttäjällä. YouTubea meillä ei koskaan ole näkynyt tilatuissa. Mistähän tämä ero johtuu? Onko digiboksi riippuvainen.

Peruskäyttäjänä mulla tilatuissa siis Telia TV, CNN ja Fox HD. Näiden takaa siis löytyy ohjelmia, joita ei ole tarvinnut itse tallentaa.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 641
15/37

YouTuben pitäisi löytyä kaikista uudemmista Telia TV digibokseista. Muistatko mikä malli on kyseessä?

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Kommentaattori
16/37

Arris vip 2853. Nyt katson YouTubea PS kolmosen kautta

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
17/37

Arris VIP 2853 -digiboksissa ei ole tukea Youtubelle ja Netflixille @Baron. Lisätietoa aiheesta löytyy täällä. Suosittelisin päivittämään uudempaan Telia TV digiboksiin maksutta:

https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/tv-boksi/uusi-digiboksi

Ainakin itse olen tykännyt, joten voin suositella Hymiö Erittäin onnellinen

0 tykkäystä
Kommentaattori
18/37

Tanks vaan.

Tuee kysymys miksi teliaei ole aloitteellunen digiboksn vaihtamisessa

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 726
19/37

Oletko antanut omilla sivuilla markkinointiluvan Telialle?

Silloin tarjoukset on helpompi kohdistaa.

Screenshot_20181107-191303.jpg

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Kommentaattori
20/37

Aha..Vaikea vaan ymmärtää miten asiakkaan digiboksin vaihtaminen ilmaiseksi parempaan versioon olisi suoramarkkinointia. Minusta se on tukitoimi.