Telia TV -mobiili & Eurosport

  • 27 December 2018
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Mikä mahtaa olla syynä, että pelkkään Telia TV -mobiilipalveluun ei saa tilattua tuota 11,95€/kk maksavaa Discovery -pakettia mikä sisältää siis Eurosportit, vaan pitää olla tuo digiboksillinen palvelu (tai Telian kaapeli)? Sitten kuitenkin tuon 9,95€ maksavan Discovery-paketin, joka ei sisällä Eurosporteja, saa näemmä tilattua ainoastaan mobiilipalveluun.

 

Itseäni ei kiinnosta laisinkaan tuota digiboksia hommata, mutta Eurosporteista olisin oikein kiinnostunut. Sitten taas, Eurosport-player ei kiinnosta, kun olen kuullut ja lukenut palvelun olevan aika heikkotasoinen. Ja irtisanomisen olevan enemmän kuin hankalaa. Joten Telian kautta tuon mieluiten ottaisin.

 

Sitten taas toisaalta olen siinä käsityksessä, että kun omistat Telian digiboksin kautta toimivan viihteen, saat tuon Discoveryn Eurosport-paketin peilattuna myös mobiiliviihteeseen? Tässä voin olla väärässäkin, saa korjata jos olen. Mutta jos olen oikeassa, niin suht kummallinen kuvio tuon asian suhteen.

 

Mun kysymys kuuluukin, onko mahdollista saada Eurosport 1&2 -kanavia näkymään mitenkään PELKÄSTÄÄN mobiiliviihteen kautta? Jollei ole, mistä tämä johtuu ja onko jotain oikeasti faktapohjaista tietoa tässä vaiheessa onko tuo asia muuttumassa? Koska eikai tässä voi olla kyse muusta kuin sopimusteknisistä asioista?


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Kysymys tässä on puhtaasti sopimuksesta. Meillä on lupa myydä Eurosport kanavia Mix ja Discovery paketin sisällä sekä Eurosport 1 kanavaa, joka löytyy kaapelikortilla. Ja tämä lupa sisältää siis ainoastaan myynnin digiboksille ja kaapelikortille, joista onnistuu peilaus sovellukselle. Koska pelkästään sovellukselle ei tätä saada, niiin siitä syystä meillä on sovellukselle oma 2€ edullisempi Discovery paketti, joka on ilman Eurosportin kanavia.


 


 


 


 

Vastaa