peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55229 Jäsentä
156556 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Telia TV:n Teksti-TV

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎28-01-2018
Kirjoituksia: 4
1/5

Telia TV:n Teksti-TV

Huomenta! Onko kenelläkään ollut ongelmaa Telia-TV:n teksti-TV:n kanssa? Mulla ei koko sen olemassa olon aikana ole teksti-tv toiminut.

Antaa vain ihmeellisen mustan laatikon, jossa lukee TEKSTI-TV ja sen alla Vuokravideot. Ja sen jälkeen tulee ruotsinkielistä virheilmoitusta. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun, mutta siellä vaan kerrotaan, että pitäisi toimia. Ei toimi.

Edit JoonasLam: Upotettu kuvat postaukseen

20190515_192111.jpg

20190515_192013.jpg

0 tykkäystä
4 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 462
2/5

Vs: Telia TV:n Teksti-TV

@SariV  kirjoitti:

Huomenta! Onko kenelläkään ollut ongelmaa Telia-TV:n teksti-TV:n kanssa? Mulla ei koko sen olemassa olon aikana ole teksti-tv toiminut.

Antaa vain ihmeellisen mustan laatikon, jossa lukee TEKSTI-TV ja sen alla Vuokravideot. Ja sen jälkeen tulee ruotsinkielistä virheilmoitusta. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun, mutta siellä vaan kerrotaan, että pitäisi toimia. Ei toimi.

20190515_192111.jpg

20190515_192013.jpg

Testipenkin kautta testatessa TekstiTV toimi digiboxi laajakaistalla (Telian palvelureititin ja kiinteä yhteys) ja TeliaTV digiboxilla (Telian digiboxi, mitä voi käyttää millä tahansa nettiyhteydellä, operaattorista ja tekniikasta riippumatta). 

Avaatko TekstiTV:n miltä kanavalta? Vai tuleeko herjaa joka kanavalla, missä TekstiTV-ominaisuus on olemassa?

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
3/5

Ihan kaikilla kanavilla näyttää samoja kuvia. Eikä todella ole toiminut koko aikana, kun minulla on ollut TeliaTV digiboksilla.

@PiaJo  kirjoitti:

@SariV  kirjoitti:

20190515_192111.jpg

20190515_192013.jpg

Testipenkin kautta testatessa TekstiTV toimi digiboxi laajakaistalla (Telian palvelureititin ja kiinteä yhteys) ja TeliaTV digiboxilla (Telian digiboxi, mitä voi käyttää millä tahansa nettiyhteydellä, operaattorista ja tekniikasta riippumatta). 

Avaatko TekstiTV:n miltä kanavalta? Vai tuleeko herjaa joka kanavalla, missä TekstiTV-ominaisuus on olemassa?

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 54
4/5

TekstiTV ei toimi SD kanavilla (SD kanavat tarkoittavat kuvanlaadultaa heikompia lähetyksiä, kuin HD tason). Jos käytössäsi on kanavalista, jossa on vain SD kanavat, ei tekstitv siksi toimi. Suosittelen poistamaan käytössä olevan kanavalistan ja luomaan uuden, jossa on vain HD tason kanavat. Menu -> Asetukset -> Kanavalistat.

Kanavapaikat ovat myös juuri vaihtuneet, tästä lisää täällä.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Uusi jäsen
5/5

Kiitos, tästä oli hiukan apua. Nyt muutamilla kanavilla näkyy teksti-tv. Yle1, Yle2, MTV3, Sub ja Ava.