Telia TV:n ongelmat päivityksen jälkeen


Tänään päivityksen jälkeen TeliaTV kysyi tunnuksia ja kun kirjauduin sisään niin en pysty valitsemaan HD kanavia? Yritin luoda uutta kanavalistausta mutta HD kanavat olivat hävinneet kokonaan? Onko muilla tapahtunut päivitysten jälkeen tällaista?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@pahistamiini@  kirjoitti:

Tänään päivityksen jälkeen TeliaTV kysyi tunnuksia ja kun kirjauduin sisään niin en pysty valitsemaan HD kanavia? Yritin luoda uutta kanavalistausta mutta HD kanavat olivat hävinneet kokonaan? Onko muilla tapahtunut päivitysten jälkeen tällaista?


Hei @pahistamiini ja kiva kun löysit meidän Telia Yhteisön- Tervetuloa kanssamme keskustelemaan. 

 

Kysyikö TeliaTV tunnuksiasi numeraalisia tunnuksia? Eli tarkistan sen, ettei kysynyt TeliaTV -sovelluksen tunnuksia (itsesi tekemät). Kokeilepa ottaa töpseli boxista pois seinästä 5sek ja laita takaisin, muuttuuko tilanne? Sen pitäisi kysyä numeraalisia tunnuksia, jos kysyy ollenkaan niitä (ei pitäisi sitäkään tehdä päivityksen jälkeen). 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@pahistamiini@  kirjoitti:

Tänään päivityksen jälkeen TeliaTV kysyi tunnuksia ja kun kirjauduin sisään niin en pysty valitsemaan HD kanavia? Yritin luoda uutta kanavalistausta mutta HD kanavat olivat hävinneet kokonaan? Onko muilla tapahtunut päivitysten jälkeen tällaista?


Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön :smileyhappy: Kiva kun löysit meidät täältä 

 

Ensin kysäisen sinulta, että kysyikö se numeraalisia tunnuksia?

Käynnistä palvelureititin uudelleen siten, että painat reset-painiketta (10sek rei´ästä) ja sinä aikana digiboxi on seinästä pois kokonaan. Kun palvelureititin on ns. valmiustilassa, niin laita digiboxi takaisin kiinni seinään. Kestää hetken aikaa kun se lataa päivityksiä ja sen jälkeen pitäisi aueta ihan normaalisti kanavat. 


@pahistamiini@  kirjoitti:

Tänään päivityksen jälkeen TeliaTV kysyi tunnuksia ja kun kirjauduin sisään niin en pysty valitsemaan HD kanavia? Yritin luoda uutta kanavalistausta mutta HD kanavat olivat hävinneet kokonaan? Onko muilla tapahtunut päivitysten jälkeen tällaista?


Morjesta @pahistamiini ja Tervetuloa Yhteisöön!

Tässä tapauksessa suosittelen käyttämään digiboksista virtajohtoa irti muutaman minuutin ja laittamaan takasin paikalleen. Tämä yleensä auttaa. Joko sait kanavat näkyviin?

Vastaa