Telia TV -palvelua ei näy omilla sivuilla


Minulla on vanhat Telia tv tunnukset mutta en näe niitä omilta sivuilta ollenkaan. Pääsen kyllä kirjautumaan Telia tv palveluun Telia tv toimii boksilla. En voi tilata maksukanavia tällä hetkellä.


 


Edit NikoNo: Muokattu otsikkoa hieman kuvaavammaksi


6 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Moikka @Paletsu2000 ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Voisiko olla mahdollista, että nuo vanhat Telia TV tunnukset on jonkun toisen nimissä tilattu? Mikäli tämä ei ole mahdollista, niin varmistaisin vielä, että kirjauduithan omille sivuille nettipankkitunnistautumisen tai mobiilivarmenteen avulla? Meidän sivuille kirjautumisessakin on ollut paljon erilaisia tunnuksia käytössä, mutta kun kirjautuu näillä mainitsemillani tavoilla, niin pääsee näkemään kaikki omat palvelut ja liittymät.

Mullakin hävinnyt tänään telia tv tilaus omilta sivuilta eli isompi vika kyseessä teillä.

 

Sovelluksessa kuitenkin kaikki tilauksessa olevat kanavat näkyy.

Juu eikä pankiutunnuksilla kirjautuminen auttanut asiaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@ZerDzo ja @Paletsu2000 otatteko molemmat yhteyttä Asiakaspalveluumme joko Chatin kautta tai yhteydenottolomakkeella niin tehdään noista vikailmoitukset ja tutkitaan tarkemmin. Yleistä vikaa ei pitäisi olla, itse testailin omilla tunnuksillani ja Telia Tv löytyi normaalisti mutta hyvä tuo on tarkistaa mistä moinen johtuu.

Kuukauden päivät ooteltu että sais näkymään omilla sivuilla omat TV palvelut. Vikailmoitus on monta kertaa tehty jo.

Minulle kertoivat että jos on tilannut digiboksin ilman laajakaistaa niin siitä syystä ei näy telia tvtä omilla sivuilla. On uusi ominaisuus ja tulee jossain vaiheessa.

Vastaa