peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53538 Jäsentä
153589 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎22-05-2017
Kirjoituksia: 1
1/8

Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu

Telia tv ilmoittaa että sitä on käytetty 5 laitteessa. EI pitäisi olla sisäänkirjautuneena kuin yhdessä. Silti herjaa samaa.

 

EDIT. 24.5.2017 VilleVent: otsikkoa muokattu

0 tykkäystä
7 vastausta
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎02-06-2015
Kirjoituksia: 131
2/8

Vs: Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu

Terve @Jackal80!

Onpas omituista. Sinun kannattaisi jättää tästä esim. palvelupyyntö tai olla yhteydessä chat -palveluumme kirjautumalla sivuillemme http://bit.ly/2rLmiYB. SItä kautta päästään tarvittaessa ns. nollaamaan tilanne ja sen jälkeen käytön pitäisi taas onnistua.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2015
Kirjoituksia: 3
3/8

Vs: Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu

Sama juttu mullakin. Eilen meni ihan totaalisesti hermot tohon "5 laitetta käytössä" ilmoitukseen. Kaikki oli valmiina elokuvailtaan mutta enpä saanut leffaa näkymään millään vehkeellä. Jos samalla läppärillä käyttää TV palvelua eri selaimella, niin jokainen selain lasketaan eri laitteeksi?! HALOO!! Heittäkää nyt hemmettiin tollaset naurettavat rajoitukset!! Vattu että vatuttaa tällanen psk!

(Palstan wanha tunnus: routa)
0 tykkäystä
Highlighted
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎13-04-2017
Kirjoituksia: 93
4/8

Vs: Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu


kirjoitti:

Sama juttu mullakin. Eilen meni ihan totaalisesti hermot tohon "5 laitetta käytössä" ilmoitukseen. Kaikki oli valmiina elokuvailtaan mutta enpä saanut leffaa näkymään millään vehkeellä. Jos samalla läppärillä käyttää TV palvelua eri selaimella, niin jokainen selain lasketaan eri laitteeksi?! HALOO!! Heittäkää nyt hemmettiin tollaset naurettavat rajoitukset!! Vattu että vatuttaa tällanen psk!


Hei r0uta! Telia TV mobiilissa voi tulkita saman laitteen toiseksi laitteeksi jos olet tyhjentänyt tietokoneelta silverlightin rekisterit(CC-cleaner ja vastaavat). Myöskin se, että jos olet ajanut Telia TV:tä samalla koneella sovelluksen kautta ja sitten Chromella, niin ne tulkitaan myös erillisiksi laitteiksi. Voimme nollata laitetiedot täältä käsin jos tulet käymään chatissa tai jätät meille palvelupyynnön www.telia.fi/kirjaudu

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2015
Kirjoituksia: 3
5/8

Vs: Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu

Kävin jo chatissä eikä laitteiden nollaus onnistunut. Pitäköön tunkkinsa.

(Palstan wanha tunnus: routa)
0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 402
6/8

Vs: Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu

@r0uta Otatko uudelleen yhteyttä meihin joko soittamalla puh. 020 690 400 (mpm/pvm) tai sitten Chat-palveluumme. Huomioithan, että vain Häiriöilmoitusten puolelta voidaan resetoida tilanne.

 

Olemme paikalla arkisin klo 8-19:30 Chatin ääressä ja puhelimitse meidät saa kiinni klo 20 asti. Viikonloppuisin olemme Chatin ääressä klo 9-16:30.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2015
Kirjoituksia: 3
7/8

Vs: Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu


kirjoitti:

@r0uta Otatko uudelleen yhteyttä meihin joko soittamalla puh. 020 690 400 (mpm/pvm) tai sitten Chat-palveluumme. Huomioithan, että vain Häiriöilmoitusten puolelta voidaan resetoida tilanne.

 

Olemme paikalla arkisin klo 8-19:30 Chatin ääressä ja puhelimitse meidät saa kiinni klo 20 asti. Viikonloppuisin olemme Chatin ääressä klo 9-16:30.


En ota. Vatuttaa vieläkin sen verran paljon että ei tee mieli koskea tähän pskaan pitkällä tikullakaan. nimim. "5 laitteen rajoitus"... aaarghhhh

(Palstan wanha tunnus: routa)
0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 724
8/8

Vs: Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu

Tervehdys, @r0uta!

 

Valitettavasti tähän kiperään tilanteeseen ei ole muuta ratkaisua. Voit jättää myös laitteiden nollaamisen pyynnön oheisella lomakkeella:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2

 

Tuolloin sinun ei tarvitse jonottaa kun asiallasi ei näytä olevan kiirettä. Lähtökohtaisesti nämä laiterajoitukset ovat ensisijaisesti sopimuksien vuoksi ja toisena tulee tietoturvaan liittyvät seikat. Olen toivonut Telialta laitehallinnan asetusvalikkoa, jossa asiakas voi itse muokata listaa esimerkiksi kuten OP-Mobiilissa tai Googlessa. Toivottavasti joskus lähitulevaisuudessa tuo toiveeni toteutuisi Hymiö Onnellinen

 

 

Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-mobiilissa/kaytto-tilanteet-tvm

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich