Telia TV-tunnuksen liittäminen käyttäjätiliin

  • 16 November 2019
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Miten kytken jälkikäteen tietyn käyttäjätilin Telia TV-tunnukseeni?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Tarkennatko hieman, millä tavalla olet yhdistämässä tunnuksia? Oletko kenties luonut toisen käyttäjätilin Telia TV -sovellukseen ja haluat siihen kanavapaketteja? Vai haluatko yhdistää palveluita Telia-tunnukseen, jolla kirjaudutaan sisään Telia.fi -sivuille.

Mulla ollut aiemmin oma laajakaista, joka on vaihdettu taloyhtiönettiin samalla kun tilasin Telia TV:n. Olen luonut Telia-tunnukset, mutta en käyttänyt siihen saamaani meiliä, jossa pyydetiin luomaan tunnukset tietylle käyttäjätilille. Nyt tunnuksien kautta mennessäni tiedoissani ei näy esim. tallennuspalvelu ja leffaliput jotka ko. tiliin kuuluvat. Asetuksissa olisi mahdollisuus liittää tiliin laajakaista, mutta minulla ei ole salasanaa ko. tunnukseen.


@TKHML@  kirjoitti:

Mulla ollut aiemmin oma laajakaista, joka on vaihdettu taloyhtiönettiin samalla kun tilasin Telia TV:n. Olen luonut Telia-tunnukset, mutta en käyttänyt siihen saamaani meiliä, jossa pyydetiin luomaan tunnukset tietylle käyttäjätilille. Nyt tunnuksien kautta mennessäni tiedoissani ei näy esim. tallennuspalvelu ja leffaliput jotka ko. tiliin kuuluvat. Asetuksissa olisi mahdollisuus liittää tiliin laajakaista, mutta minulla ei ole salasanaa ko. tunnukseen.




Nyt kuulostaa siltä, että tätä olisi hyvä katsoa tarkemmin asiakaspalvelun kautta. Voi olla, että siellä on nyt kaksi eri tunnusta voimassa ja toinen niistä voidaan lakkauttaa. Homma saadaan varmasti kuntoon, mutta täällä Yhteisössä en valitettavasti pääse tarvittaviin asiakastietoihin käsiksi. Otatko siis yhteyttä esimerkiksi chatissa, jonne pääset kirjautumalla telia.fi:hin pankkitunnareilla, mobiilivarmenteella tai olemassa olevalla Telia Tunnuksella :)

Vastaa