Telia TVn selainversioon tarvittava salasana?

  • 9 December 2019
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia

Tarvitseeko Telia TVn selainversio oman tunnuksen ja salasanan? Telia TVn katsominen onnistuu minulta sovelluksen kautta sekä PCn Widows 10:ssä että Android puhelimessa. Kun yritän kirjautua sisään selaimessa, ohjelma herjaa, että minulla olisi 5 laitetta kirjautuneena. Valitettavati ei ole yhtään, kun en pysty kirjautumaan. Tarvitseko selainta varten eri tunnuksen ja salasanan?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Hei @GeGee ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Telia TV:n selainversio ei tarvitse erillistä tunnusta ja salasanaa. Selainversio toimii samoilla tunnuksilla kuin sovelluksetkin. Telia TV toimii yhdellä tunnuksella maksimissaan viidellä eri laitteella ja jokainen selain lasketaan omaksi laitteeksi, koska niissä kaikissa on oma tunnisteensa. Laiterajoitus ei tarkoita sitä, että viidellä laitteella olisi samanaikaisesti kirjauduttu palveluun, vaan sitä, että viisi eri laitetta on ollut käytössä kyseisellä tunnuksella vuorokauden aikana. Laitetiedot nollaantuvat automaattisesti 24 h välein, mutta chatin kautta voimme nollata ne vaikkapa heti. Samanaikaisesti palvelu toimii kahdella laitteella yhtäaikaa.

Kiitos viestistä, joka vastasi tyhjentävästi kysymykseeni. Minulla ei ole kuin 3 laitetta, PC, Surface ja puhelin, niissä kussakin vain yksi selain paitsi PCssä Edgen lisäksi Edgen Beta-versio. Kaikilla olen yrittänyt kirjautumista. Vain sovelluksella kirjautuminen onnistuu. Ongelma on siis, jossain muualla kuin kirjautumistunnuksissa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Jotain on nyt ongelmana, kun et pääse tunnuksillasi kirjautumaan viidelle laitteelle. Ottaisitko meihin yhteyttä joko chatin kautta etusivumme oikeasta alareunasta tai tällä lomakkeella, niin pääsemme tarkistamaan tunnuksesi tilanteen.

Vastaa