Ensin luki: saamme c moren suoratoiston asiakkaille 15.11.2018 ja tiedotamme asiasta lisää silloin.
Menin 15.11. lukemaan tiedotetta uudelleen ja oli muutettu että harmiksemme emme saa sitä vielä 15.11. mutta viimeistään alkuviikosta 47 tiedotamme asiasta.
No tänään 19.11. menin jälleen katsomaan olisiko asiasta lisätietoa; no olihan siellä että tiedotamme asiasta alkuviikolla 48.
Edelleen tiedotteessa päivämääränä on tuo alkuperäinen julkaisupäivämäärä 31.10.2018 vaikka tiedotetta on muokattu kahdesti. Mielestäni tämä on asiakkaiden aliarvioimista että käydään vaan muuttelemassa viikon numeroa toisen perään että ollaan tekevinään jotain ja annetaan katteettomia lupauksia.
Olisi reilua tiedotteessa myöntää että alkuperäinen aikataulu oli tämä mutta nyt olemme syystä x joutuneet pidentämään julkaisuajankohtaa tai tehdä aiheesta uusi tiedote OIKEALLA PÄIVÄMÄÄRÄLLÄ.
Muutenkin mennyt maku teliaan liigan sekoilujen kanssa; koosteet täyttä kuraa botin tekemänä vieläkin vaikka kaudesta kohta puolet pelattu sekä ei oteta vastuuta kunnolla ottelujen näkymättömyyden suhteen joka johtunut teliasta sekä asiakaspalvelun laatu heikentynyt niinkuin teliaa varoittelin aiemmin koska liiga aiheuttaa asiakaspalaute tulvaa mikäli hommat ei ole hanskassa.
AIPTV boksiin neuvoteltu keväästä asti nelosen kanavien livekuvaa ja uusia kanavia. Elokuussa luvattiin uutisia ja kohta on joulu. Ihme kun sinnekkin ei ole muokattu Ilarin viestiin kuukautta aina uudelleen ja uudelleen(elokuun ..., syyskuun ..., marraskuun lopussa).
Ihan vain osoittaakseni mieltä lähti meidän perheestä kolme puhelinliittymää kilpailijalle vaikka hinta hieman nousikin. En halua tukea "*******tajia" eli katteettomien lupauksien antajia. Toivon että muutkin tekevät näin.
Terveisin pettynyt asiakas.
EDIT. Mitesä tämä telian sanoista tekoihin kampanja. Ei taida ihan joka asiassa toteutua. ? https://www.telia.fi/kampanjat/sanoista-tekoihin
Sallikaa minun nauraa.