Telia tv ja vikakoodi 715

  • 2 June 2017
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 0 kommenttia

Tuli viesti, että voit käyttää telia tv palvelua. Kokeilin syöttää käyttäjätunnuksen ja salasanan mutta sen jälkee antoi vikakoodin 715 ja boksi kippasi ja latautui uudestaan. Uudestaan käyttäjätunnus ja salasana nyt ilmoittaa väärää käyttäjänimeä ja salasanaa? Kokeillut ottaa virtajohtoa pois ja muuta mutta sama laulu.

 

Ihmettelen kun saa olla joka asiassa yhteydessä Teliaan milloin mistäkin syystä kun mikään ei vaan toimi tai sitten ei asiakaspalvelussa vaan haluta hoitaa asiakkaiden ongelmia heti vaan asiakkaan pitää muistuttaa, että hei soittelin teille tästä ja tästä syystä Niin aivan joo tämä ja tämä syy ettei olla asioita hoidettu. Soneran aikana ei ollut mitään tälläistä koskaan vaikka yhteydet välillä pätkikin, toimivat ne kuitenkin joten kuten. Ei vaan jaksa enää soittaa. 14päivän palautusoikeuskin vielä voimassa voi olla että vaihtuu palveluntarjoaja jos vaikka siten saisi jonkun asian hoidettua ajallaan muuta kuin laskun lähettämisen ja uusien liittymien tyrkyttämisen.


1 kommentti

Terve! Onpas harmillista. Pääsisitkö käväisemään vaikka meidän häiriöilmoitusten chatissa niin voitaisiin tarkastella asiaa tarkemmin? Pääset häiriöilmoitusten chattiin kätevästi kirjautumalla itsepalveluun www.telia.fi/kirjaudu

Vastaa