Telia tv mobiili ja desktop-sovellus windows 10 ei ole cast-nappulaa


  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Windows 10 puhelimelle ladattu Telia TV-sovellus josta ei löydy Chromecast-nappulaa katsellessa elokuvaa tai kirjaston tallenteita. Ei ylä eikä alakulmasta niinkuin Telian ohjeissa sanotaan. Sama ongelma on myös Windows läppärillä ja pöytäkoneella. Onko vika käyttäjässä kun nappulaa ei näy. Ilmestyykö se nappula sitten kun tilaamani sm-liiga alkaa. 

Puhelin toimii, chromecast toimii, tietokone toimii, ongelma on Telia TV-sovellukset. Nappulat puuttuu.

TV toinimummu


6 kommenttia

-
Tässä oli mun kirjotusvirheelllinen vastaus joka on uudestaan tossa alla ja enpä tiijä miten tän poistaa.

Kylläpä on tääki Telia-gate kestänyt jo koko viikon kohta. ÄITI!

Mulle tossa aiemmin tuumattiin aika hyvin että haiskahtaa käyttöjärjestelmien kilpailulta. Ilmankos sitten on jätetty Win 10 oman onnensa nojaan ilman Chromecast-tukea.

No onko näin?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei  ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Chromecastin saat kyllä toimimaan myös Windows tietokoneella, kun käytät Chrome selainta eli siihen tuo cast kuvake pitäisi ilmestyä. 


Täällä on Googlen ohjeet : https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=fi

tätähän minä en kysynyt. mistään chromen tab-castingistä en ole puhunut. joten, äläpä vastaa jos et ymmärrä edes kysymystä.

, harmi kyllä Telia TV:n Windows-sovelluksessa niin puhelimessa kuin tietokoneellakaan ei castaus onnistu Chromecastille. Tämä johtuu Googlesta, joka tarjoaa Google Castin ohjelmointirajapinnan vain Android- ja iOS-laitteille sekä Googlen omaan Chrome-selaimeen.

Kiitos, nyt tämä asia on selvä!

Vastaa