peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52050 Jäsentä
150210 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia tv:n kautta ei pääse telkkarilla nettiin?



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-04-2017
Kirjoituksia: 1
1/2

Telia tv:n kautta ei pääse telkkarilla nettiin?

Telkkarin kautta ei avaa netti sivuja. Tulee vain palvelinta ei löydy. Ongelma jatkunut arriksen saapumisesta asti.

Digiboksina uusi arris ja seinässä vanha inteno ei edes resetoidu.

Noin viikko sitten (20.11-18) soittelin telia helppiin noin tunnin. Mitään järkevää ei saatu aikaiseksi, muuta kuin minulle lasku.

Helpistä lupailtiin soittoa vikapuolelta seuraavalle päivälle ja mahdollista laitevaihtoa, mutta ei kuulu mitään.

Pitäisikö irtisanoa sopimus?

Perusteena ettei palveluntuottaja pysty toimittamaan palvelua sopimuksen mukaisesti, jolloin ei pitäisi olla irtisanomisaikakaan määräaikaisen sopimuksen päättymiseen asti vaan heti.

 

0 tykkäystä
1 vastaus
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎13-10-2017
Kirjoituksia: 152
2/2

Vs: Telia tv:n kautta ei pääse telkkarilla nettiin?

Moikka @jonssi13 ja tervetuloa Telian Yhteisöön. 

 

Harmillista kuulla ettei Helpistä laitettu yhteydenottopyyntö ole tavoittanut häiriöilmoituksia. Tällä hetkellä soitamme noin päivän viiveellä soittopyyntöjä. Asiakas tietoihisi en pääse täältä yhteisöstä käsiksi, joten pystyisitkö ottamaan meihin yhteyden Telian etusivun alareunasta löytyvän chatin kautta, niin saadaan sinulle laitevaihto tehtyä.