Telia tv:n kehittäminen 2018


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Luin tänään jutun jossa mainittiin, että Telia menetti viime vuonna 8000 tv-palvelun tilaajaa. En ihmettele. Miksi Telia ei panosta Telia tv:n kehittämiseen. Verkkotallennukset säilyvät vain 90 päivää, HD-kanavia ei voi tallentaa, tallenteita ei voi järjestellä kansioihin, vaan kaikki on yhdessä pötkössä allekkain, digiboksin tallennukset eivät ole katsottavissa mobiilissa, digiboksilla on todella huono valikoima sovelluksia... paljon parannettavaa siis olisi. On tuntunut jo pitkään, että mitään ei tapahdu. Ja asiakkaat äänestää jaloillaan.

 

Telia voisi tuoda palveluunsa myös oman ohjelmakirjaston, jossa olisi sarjoja sekä elokuvia. Siis kirjasto jota ei muualta saa, vaikka hintaan 9,95 e/kk.

 

Toivottavasti Telia aktivoituu ja alkaa panostamaan tv-palveluihin.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Kyllä Telia TV:tä kehitetään koko ajan. Siellä on mm. TELIA TV ohjelmakirjastossa, josta voi maksutta katsoa : Kannusta mua, Heiluta huuliasi, Haloo Helsinki! Paluukonsertti, Keikalla, Tubettajat ja Sanni LeluTour 2016 ohjelmia.


Minulla on myös käytössä DNA TV, mutta mielummin käytän Telia TV:tä ja innolla odotan uudistuksia joita on tietääkseni tulossa.


Mutta kukin valitsee mitä tarvitsee, minulla kaksi ;)

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Palvelun kehittämistä ja etenkin asiakkaiden palvelemista olisi myös tehdä C Moren kanssa samanlainen sopimus minkä Elisa ja DNA ovat tehneet, jotta asiakkaat saisivat käyttöönsä koko C Moren tarjonnan. Näin sisältö tulisi monipuolisemmaksi.

No toi ei ole mitää kehittämistä haloo kirjasto ei mitää kattottavaa järki ny kätee

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Olen samaa mieltä tuosta Telian omasta ohjelmakirjastosta, todella huonoa sisältöä. Minusta Telian kannattaisi tuoda Telian tv-palveluun oma maksullinen ohjelmakirjasto, jossa olisi laaja sisältö elokuvia sekä sarjoja. Sen saisi sitten jokainen halutessaan hankkia... siinä olisi kuitenkin lisää sisältöä tähän palveluun, ja uskoisin että moni sen tilaisi jos se sisältäisi monipuolisesti leffoja ja sarjoja.

 

Mutta tuo verkkotallennus nyt kuntoon, tallenteet säilymään 2 vuotta, mahdollisuus lajitella tallenteita kansioihin, ja HD-kanavien tallennus mahdolliseksi. Tämä kaikki on mahdollista jo kilpailijoilla, ja asiakkaat äänestää jaloillaan.

Vastaa