peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50421 Jäsentä
146832 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

TeliaTV:n digiboxin tallennukset - missä?

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎29-08-2018
Kirjoituksia: 3
1/6

TeliaTV:n digiboxin tallennukset - missä?

Hei, mulle tarvitsee varmaan rautalangasta vääntää, tai ainakin joku kuvakaappaus aiheesta näyttää. En löydä Telia Tv digiboxista, tai siis siitä näkymästä mikä telkkarissa on, kohtaa tallennukset.

Mulla on Telia Tv sovellus ollut käytössä jo pitkään, samoin digiboxi. Sovelluksessa voin tallentaa ja katsella niittä tallennuksia, mutta nyt on tullut tämä uusi systeemi missä näitä tallenteita voi katsella ristiin eri laitteiden välillä, en vain löydä digiboxiltani sitä kohtaa missä ne on.

0 tykkäystä
5 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 540
2/6

Vs: TeliaTV:n digiboxin tallennukset - missä?

Hei @MC0601 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Eli digiboksissa paina kaukosäätimen Menu näppäintä ja nuolinäppäimillä siirry kohtaan Tallennukset.IMG_20180829_141657.jpg

Paina tämän jälkeen OK näppäintä kaukosäätimestä.

IMG_20180829_141711.jpg

Sitten nuolinäppäimillä valitset haluamasi tallennuksen ja paina OK jotta voit katsoa tallenteen.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Uusi jäsen
3/6

Kiitos vastauksesta.

Tuolta mä olen sitä etsinyt, ja siellä sen olen olettanut olevan, vaan ei ole...

Mulla on siellä Ohjelmaopas, Liiga, Kirjastot, Vuokraamo, YouTube, Tietoa palvelusta, MIX-paketit, Aetukset, Kauppa, Haku, Netflix.

Ei kohtaa tallennukset.

Käytössäni on Arris VIP4302W. Ymmärsin että kaikilla laitteilla pitäisi olla mahdollista katsella tallennuksia ja tallentaa.

Myöskään tallentaminen ei onnistu digiboksilla, mutta siitä en nyt niin huolissani ole, kun olen  kännykan sovelluksella yleenä tehnyt tallennukset. Mutta nyt en siis näe niitä digiboxilla

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 540
4/6

@MC0601  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

Tuolta mä olen sitä etsinyt, ja siellä sen olen olettanut olevan, vaan ei ole...

Mulla on siellä Ohjelmaopas, Liiga, Kirjastot, Vuokraamo, YouTube, Tietoa palvelusta, MIX-paketit, Aetukset, Kauppa, Haku, Netflix.

Ei kohtaa tallennukset.

Käytössäni on Arris VIP4302W. Ymmärsin että kaikilla laitteilla pitäisi olla mahdollista katsella tallennuksia ja tallentaa.

Myöskään tallentaminen ei onnistu digiboksilla, mutta siitä en nyt niin huolissani ole, kun olen  kännykan sovelluksella yleenä tehnyt tallennukset. Mutta nyt en siis näe niitä digiboxilla

Minulla sama digiboksi käytössä, tuota minkä operaattorin kautta sinulle tulee laajakaista?

Saumattomassa tallennuksessa oli jotakin häikkää muistaakseni 🤔

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Uusi jäsen
5/6

Telian laajakaista on.

Mulla on nyt joku palveluiden päivitys meneillään. Omilta sivuilta kun käyn katsomassa. 

Tilasin sen uuden reitittimen, hybridi jotain. Jospa sen asennuksen jälkeen toimisi. 

Jos ei, niin sit taaaaas soitto asiakaspalveluun Hymiö Erittäin onnellinen

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2018
Kirjoituksia: 35
6/6

@MC0601  kirjoitti:

Telian laajakaista on.

Mulla on nyt joku palveluiden päivitys meneillään. Omilta sivuilta kun käyn katsomassa. 

Tilasin sen uuden reitittimen, hybridi jotain. Jospa sen asennuksen jälkeen toimisi. 

Jos ei, niin sit taaaaas soitto asiakaspalveluun Hymiö Erittäin onnellinen

Toivottavasti asennus sujuu / sujui siellä ilman ongelmia, tässä kuitenkin varmuudeksi asennusohje hybridilleNainen Onnellinen

Meidän asiakaspalvelun muuten tavoitat myös ilman puhelinyhteyttä ja mihin kellonaikaa tahansa, kun kirjaudut telia.fi:lle joko Telia- tai pankkitunnuksilla taikka mobiilivarmenteella, ja siellä oikeassa alareunassa klikkaat chat-kuvaketta. 

0 tykkäystä