TeliaTV:n digiboxin tallennukset - missä?

  • 29 August 2018
  • 5 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Hei, mulle tarvitsee varmaan rautalangasta vääntää, tai ainakin joku kuvakaappaus aiheesta näyttää. En löydä Telia Tv digiboxista, tai siis siitä näkymästä mikä telkkarissa on, kohtaa tallennukset.

Mulla on Telia Tv sovellus ollut käytössä jo pitkään, samoin digiboxi. Sovelluksessa voin tallentaa ja katsella niittä tallennuksia, mutta nyt on tullut tämä uusi systeemi missä näitä tallenteita voi katsella ristiin eri laitteiden välillä, en vain löydä digiboxiltani sitä kohtaa missä ne on.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @MC0601 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Eli digiboksissa paina kaukosäätimen Menu näppäintä ja nuolinäppäimillä siirry kohtaan Tallennukset.


 


 


Paina tämän jälkeen OK näppäintä kaukosäätimestä.



 


 


 


Sitten nuolinäppäimillä valitset haluamasi tallennuksen ja paina OK jotta voit katsoa tallenteen.

Kiitos vastauksesta.

Tuolta mä olen sitä etsinyt, ja siellä sen olen olettanut olevan, vaan ei ole...

Mulla on siellä Ohjelmaopas, Liiga, Kirjastot, Vuokraamo, YouTube, Tietoa palvelusta, MIX-paketit, Aetukset, Kauppa, Haku, Netflix.

Ei kohtaa tallennukset.

Käytössäni on Arris VIP4302W. Ymmärsin että kaikilla laitteilla pitäisi olla mahdollista katsella tallennuksia ja tallentaa.

Myöskään tallentaminen ei onnistu digiboksilla, mutta siitä en nyt niin huolissani ole, kun olen  kännykan sovelluksella yleenä tehnyt tallennukset. Mutta nyt en siis näe niitä digiboxilla

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@MC0601@  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.


Tuolta mä olen sitä etsinyt, ja siellä sen olen olettanut olevan, vaan ei ole...


Mulla on siellä Ohjelmaopas, Liiga, Kirjastot, Vuokraamo, YouTube, Tietoa palvelusta, MIX-paketit, Aetukset, Kauppa, Haku, Netflix.


Ei kohtaa tallennukset.


Käytössäni on Arris VIP4302W. Ymmärsin että kaikilla laitteilla pitäisi olla mahdollista katsella tallennuksia ja tallentaa.


Myöskään tallentaminen ei onnistu digiboksilla, mutta siitä en nyt niin huolissani ole, kun olen  kännykan sovelluksella yleenä tehnyt tallennukset. Mutta nyt en siis näe niitä digiboxilla




Minulla sama digiboksi käytössä, tuota minkä operaattorin kautta sinulle tulee laajakaista?


Saumattomassa tallennuksessa oli jotakin häikkää muistaakseni ?

Telian laajakaista on.

Mulla on nyt joku palveluiden päivitys meneillään. Omilta sivuilta kun käyn katsomassa. 

Tilasin sen uuden reitittimen, hybridi jotain. Jospa sen asennuksen jälkeen toimisi. 

Jos ei, niin sit taaaaas soitto asiakaspalveluun :D

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@MC0601@  kirjoitti:

Telian laajakaista on.


Mulla on nyt joku palveluiden päivitys meneillään. Omilta sivuilta kun käyn katsomassa. 


Tilasin sen uuden reitittimen, hybridi jotain. Jospa sen asennuksen jälkeen toimisi. 


Jos ei, niin sit taaaaas soitto asiakaspalveluun :D




Toivottavasti asennus sujuu / sujui siellä ilman ongelmia, tässä kuitenkin varmuudeksi asennusohje hybridille:womanhappy:


 


Meidän asiakaspalvelun muuten tavoitat myös ilman puhelinyhteyttä ja mihin kellonaikaa tahansa, kun kirjaudut telia.fi:lle joko Telia- tai pankkitunnuksilla taikka mobiilivarmenteella, ja siellä oikeassa alareunassa klikkaat chat-kuvaketta. 

Vastaa