TeliaTV tallennus alkaa kesken tai ei tallenna ollenkaan

  • 23 January 2020
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Moi! Viime aikoina on esiintynyt ongelmaa TeliaTV:n kanssa - esim. AVA -kanavalta tallennettu "Lemmen viemää" ei ala alusta vaan tallennus alkaa n. puolesta välistä ohjelmaa. Toisinaan on käynyt myös niin, että vaikka ohjelma on ajastettu (REC-kuvake näkyy ohjelmatiedoissa) ei ko. ohjelma kuitenkaan ole tallentunut.

Missäköhän lienee vika?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Moikka @Slidekitaristi ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

 

Onko käytössäsi Telia TV:n digiboksi vai tallennatko ohjelmia puhelimen sovelluksella tai kenties tietokoneen selaimella? Onko ohjelman tallennus alkanut siis ohjelman puolestavälistä vai voitko kelata tallennuksen alkuun ja nähdä koko lähetyksen sitten? 

Asetatko tallennukset samasta laitteesta, kuin mistä katsot tallennusta vai onko käytössäsi digiboksi ja esim. tablet tai puhelin Telia TV-sovelluksella?

Meillä on Telian toimittama Harris vip4032 ja tallennamme ohjelmat verkkoon. 
Vika on ilmennyt jo jonkin aikaa. Kaikkein ärsyttävin on se, kun varmasti ohjelmoitu tallennus ei olekaan tallentunut.

Kaikki ohjelmoinnit tehdään siis tuon TeliaTV sovelluksen kautta.


@Slidekitaristi@  kirjoitti:

Meillä on Telian toimittama Harris vip4032 ja tallennamme ohjelmat verkkoon. 
Vika on ilmennyt jo jonkin aikaa. Kaikkein ärsyttävin on se, kun varmasti ohjelmoitu tallennus ei olekaan tallentunut.

Kaikki ohjelmoinnit tehdään siis tuon TeliaTV sovelluksen kautta.


Ottaisitko yhteyttä niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin. Sinulta löytyykin jo hyviä esimerkkejä, näistä olisi hyvä olla mahdollisimman tarkat tiedot: Kanava, kellonaika, mikä ohjelma, jota yrität nauhoittaa ja mitä tapahtuu. Saadaan tutkittua näillä esimerkeillä asiaa tarkemmin.

Edit: Esimerkkien lisäys

Vastaa