Toinen kovalevy Telia tv:n digiboksiin

  • 14 January 2019
  • 4 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Onko kukaan tilannut itselleen toista kovalevyä Telia tv:n digiboksiin? Ja pystyykö niin edes tekemään? Itselläni on jo kovalevy ollut pitkään täynnä, ja aina joutuu poistamaan mieleisiä leffoja, jotta saisi uusia tallennettua. Siksi oon miettinyt, että vois tilata kaveriksi myös toisen kovalevyn. Vaihtais levyjä aina kun haluaa katsella aiempia tallenteita. Onkohan tämä mahdollista?


4 kommenttia

Minä ostin torista tilavamman kovalevyn kauan sitten siihen kakkosella alkavaan Arrikseen. Hyvin alkoi toimimaan. 

Kunniamerkki +14

@Baron@  kirjoitti:

Minä ostin torista tilavamman kovalevyn kauan sitten siihen kakkosella alkavaan Arrikseen. Hyvin alkoi toimimaan. 




Vielä Arris 2853:n ja edeltävien mallien kanssa se olikin suht helppoa, samoin ko. boksin ottaminen käyttöön muiden samaa kreatv alustaa käyttävien operaattoreiden palvelun kanssa. 


Arris 4302/5305 onkin jo huomattavasti hankalampaa. Heittämällä tuo kovo ei toimi, eikä boksi lähde alustamaan kovoa joka ei jo valmiiksi sisällä oikeaa tiedostojärjestelmää tai oikeaa salattua osiota. En ole varma kummasta se on kiinni..


 


Tuolla https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Testissa-Telia-TV-ja-Elisa-Viihde/ba-p/155151 joku kertoi että kloonaamalla on saanut toimimaan, joten kokeilemaan vaan. Itsellä se on tuossa työlistalla kanssa kunhan sopivasti aikaa jossain kohtaa on 🙂 Samalla tavalla se toinenkin kovo toimii jos kloonaa :)


 


Mutta myykö Telia suoraan toista kovoa, siihen voisi Telian edustaja ottaa kantaa. :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tuo vanhempi 2-sarjan boksi hyväksyi muitakin kovalevyjä kuin Telialta ostettuja. Sitä en kyllä tiedä, voiko olla useampi kovalevy tilattuna. Mutta nämä nykyiset Arrikset toimivat vain ja ainoastaan Telialta tilatuilla levyillä, kun siellä on turvatekijöitä levyn "juuressa". Tiedä sitten, saisiko noita viritettyä muihin levyihin, mut voi olla aika nihkeetä. Telialla voisi kyllä olla valikoimissa 1 ja 2Tt levyt, sillä ei nykyisin tuo levytila niin kallista enää ole (paitti jos tuossa nyt on jokin koira haudattuna) ja HD sekä tulevaisuudessa UHD-materiaali haukkaa huimasti levytilaa. 500Gt levy on nopeasti täynnä.

Kyllä se on ihan mahdollista, jos lisätallennustilalle on tarvetta :smileyhappy: Onnistuu esimerkiksi asiakaspalvelun kautta.

Vastaa