Tv5 Monde: ei kuvaa, ääni kuuluu


Hei, onko vika digiboksissa vai telia kortissa = liittymässä: ranskan Tv5 Monden kuvaa ei näy, ääni kuuluu. Muut kanavat näkyy ok. Tv5 monde ainoa maksukanava minulla. Jos tallennan tv5 mondea, tallennetta katsottaessa ei kuvaa eikä ääntä, mutta pikakelauksella kuva näkyy. Digiboksi Hdthunder. Kiitos avusta etukäteen. 


5 kommenttia

Viikonloppuna osalla käyttäjistä on ollut tuollaista ongelmaa, että ääni kuuluu, mutta kuva ei näy. Vika on saatu jo korjattua. Onko sinulla edelleen samaa ongelmaa, vai onko lähtenyt jo näkymään kuvakin?

Hei kiitos viestistä. Kyllä ongelma jatkuu edelleen. Olin yhteydessä Hdthunderiin, sanoivat että kannattaa päivittää laitteen softa. Tein sen mutta ongelma jatkuu Tv5 monden kohdalla, ainakin vielä eilen illalla. Jos ohjelmassa on tekstitys niin se näkyy mutta kuva muuten musta. Muut kanavat näkyy ja kuuluu ok. Missä ihmeessä vika voi olla.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@kyostihatunen Vikatilanne näkyi vain 4302 boxilla ja vika on saatu tänään korjattua n. klo 9:50 aikaan. Käynnistämällä laitteet uudelleen saat taas näkymään kuvan kanssa TV5 Monde-kanavan.

Hei, eilen tosiaan alkoi toimimaan. Huonosti hoiti Telia asian, oli pitkä katkos. Eikö sähköpostiosoitetta voisi jättää johonkin listalle, ja Telia lähettäisi viestin jos tulee häiriö, ja kertoisi arvion milloin tulee kuntoon. Tuosta pitäisi nyt saada yhden kuukauden kuukausimaksu pois hyvityksenä. En ainakaan löydä miten Telialle voisi lähettää palautetta sähköisesti, vain soittamalla, tai tämä keskustelupalsta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei kyostihatunen!


Voihan tuota palautetta antaa vaikka tämän kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Itse olen ainakin käyttänyt tuota ;)

Vastaa