peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52050 Jäsentä
150210 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Uusia ominaisuuksia Telia TV:een

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎07-01-2015
Kirjoituksia: 44
71/358

Vs: Sonera Viihteeseen uusia ominaisuuksia

Milloin tulossa verkkotallenukseen parannusta?? Kilpailevan tallennus hurjasti parempi. Tämä sama ongelma ollut monta vuotta, eikä korjausta ole tullut.

0 tykkäystä
Konkari
Rekisteröitynyt: ‎28-12-2014
Kirjoituksia: 572
72/358

Olen myös samaa mieltä, että nuo päivitykset kannattaisi lopettaa kokonaan vähän pidemmäksikin aikaa.

Olen kyseenalaistanut tämän ennenkin ja niin teen vieläkin: Miksi tehdä päivityksiä vähän väliä ja yleensä aivan marginaalisen ominaisuuden tähden, kun samalla olemassa oleva pääominaisuuksiltaan toimiva kokonaisuus menee vialle?

Moni ei edes koe näitä päivityksiä tarpeelliseksi. Tärkeämpää on luotettavuus kuin jotkut hienot ominaisuudet. Ja varsinkin, kun käytäntö on nyt jo useaan kertaan viime aikoina osoittanut, että luotettavuus on kärsinyt pahan kolauksen. Nyt kannattaa pistää perusasiat ensin siellä Soneralla kuntoon ja sitten vasta miettiä jatkoa ja niitäkin huolella ja harkiten.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎20-12-2014
Kirjoituksia: 77
73/358

Miten olisi sellainen uusi ominaisuus kuin toimiva tuote?
Konkari
74/358

Ja nyt vaadin tänne palstalle vastaamaan suoraan jonkun sellaisen henkilön, joka vastaa näistä päivityksistä!

Tilanne näyttää tosiaan siltä, että päivityksiä tekevässä porukassa on puuhastelemassa "harjoittelijoita".

Vastaan heille:

"Tästä ei nyt tule yhtään mitään, ju**lauta. Asiakkaille menee parin viikon välein viihdeboksipäivityksiä, joissa kaikissa on tiedän järjestämä yllätys, toimimattomuus, ju**lauta. Ja tänne on tulossa ryhmä Kilpailevan Operaattorin Noviiseja katsomaan IPTV-tuotannon mallia. Ju**lauta!

Te olette olleet nyt vuoden oppisopimuksessa ja jos minä saisin päättää eikä Soneran isot herrat, niin minä olisin erottanut teidät heti ensimmäisen viikon jälkeen. Ju**lauta!

Nyt tehdään sopimus. Saatte olla vain leikkilaboratoriossa, polttaa tupakkaa ja puhua pa**kaa niinkuin tähänkin asti, mutta päivityksiin ette puutu!

Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎22-12-2014
Kirjoituksia: 112
75/358

Jo talletettujen ohjelmien katoaminen REC-listalta tosiaan todella ärsyttävää ja edelleen talletusajastuksistakin katoilee 10-20% noin vain ohimennen.  Täällä vain hehkutetaan by Sonera, että on keksitty pause-näppäin vuokrafilmeille...

Talletuksien noin 10min ylivuotovara on näköjään poistettu kokonaan eli jos talletettava ohjelma on nyt minuutinkin myöhässä, niin loppu leikkaantuu heti pois.  Edes minuutin parin lisäaika sopis yhä olla, joskin alkuperäinen 10min on tietenkin turhan paljon talletustilaa kuluttava ominaisuus.

Tämä uusi säätö onneksi haittaa eniten muutenkin aina minuuttitolkulla myöhässä olevia mainoskanavien ohjelmia, mutta aika ajoin haitta koskee YLE-ohjelmiakin...

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎20-12-2014
Kirjoituksia: 77
76/358

Tein taas viime viikolla vikailmoituksen. Tällä kertaa juuri tuosta 10min yliajan puuttumisesta tallenteissa. Vikailmoituksen vastaanottaja tiesi kertoa, että vika ei ole yleinen vaan ainoastaan minulla...
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎18-04-2015
Kirjoituksia: 6
77/358

Kyllä vikailmoituksen vastaanottaja veti sinulle antamansa lausunnon hihasta. Minulle nimittäin kerrottiin samaisesta ongelmasta viimeviikolla, että vika on laajempi.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎23-03-2015
Kirjoituksia: 4
78/358

Minulla on tämä sama "puuttuu 10 minuuttia lopusta" ongelma ja se pistää kyllä isosti ärsyttämään. Olin aiemmin Elisa viihteen tilaaja ja pakko sanoa että kyllä Sonera on jäljessä ja paljon.

Missä on jatkuvan tallennuksen mahdollisuus? Entä helppokäyttöinen puhelin appsi jolla tallentaa ohjelmat, selainversio on *******stä. Miksi Soneralla ei ole katsottavien kanavien pause ominaisuutta? Elisa pystyi siihenkin. Tallennus Varmuus myös oli aivan eriluokkaa.

Kehittäkää palveluanne!! Niinkuin oikeasti.
0 tykkäystä
Konkari
79/358

Kiitos Sonera!!!

Juuri nyt su. 22.10 lakkasi viihde näkymästä kesken kaiken U18 MM-loppuottelun. 

Pukkaa virheilmoitusta 711, eikä auta reitittimen tai boksin uudelleen käynnistäminen. Netti toimii koska tätä juuri sen kautta kirjoitan.

Oikein hieno homma, uudet ominaisuudet vain jylläävät.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2015
Kirjoituksia: 9
80/358

Todella syvältä...katos kaikki kanavat kello 22.03...pukkaa vain tuota virhekoodi 711...jäi Nuorten lätkäfinaalin kolmas erä kesken ja NHL-matsi on jo alkanut.KOhta puoli tuntia ollut pimeänän...oon yrittänyt boxin ja modemin uudellenkäynnistystäkin monta kertaa...EI JAKSA!

0 tykkäystä