peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54726 Jäsentä
155582 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Uusia sovelluksia Telia tv:n digiboksiin?



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2018
Kirjoituksia: 2
31/33

Vs: Uusia sovelluksia Telia tv:n digiboksiin?

Minulle luvattiin kesakuussa (2018) lähettää tuo uusi digiboksi, eipä ole vielä näkynyt, vanhaan tuli kylläkin tannennusten pätkintä/jumitus ominaisuus. Varmasti ihan kiiva jossiitä tykkää, rouva vaan ei TYKKÄÄ111

0 tykkäystä
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 962
32/33

Vs: Uusia sovelluksia Telia tv:n digiboksiin?


@Terok1  kirjoitti:

Minulle luvattiin kesakuussa (2018) lähettää tuo uusi digiboksi, eipä ole vielä näkynyt, vanhaan tuli kylläkin tannennusten pätkintä/jumitus ominaisuus. Varmasti ihan kiiva jossiitä tykkää, rouva vaan ei TYKKÄÄ111


Tuosta toimittamattomasta boksista kannattaa olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Erikoinen juttu, miksi sitä ei ole sitten toimitettu. Valitettavasti täällä yhteisössä ei voida asiaa eteenpäin viedä, mutta vaikkapa chatin kautta saat asian hyvin varmasti vireille. Toki myös yhteydenottopyyntö taikka soitto asiakaspalveluun on toimiva ratkaisu.

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 224
33/33

Vs: Uusia sovelluksia Telia tv:n digiboksiin?


@Terok1  kirjoitti:

Minulle luvattiin kesakuussa (2018) lähettää tuo uusi digiboksi, eipä ole vielä näkynyt, vanhaan tuli kylläkin tannennusten pätkintä/jumitus ominaisuus. Varmasti ihan kiiva jossiitä tykkää, rouva vaan ei TYKKÄÄ111


Juuri kuten @Purnipsi tuossa yllä totesikin, kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluun, jolloin voimme käsitellä asiakastietoja ja näin ollen myös tarkistaa tilannetta tarkemmin. Aspan kautta saadaan hoidettua homma maaliin Hymiö Onnellinen


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg