Viasat Film-kirjasto


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Hei! Miksi Viasat Film-kirjasto on Telia tv-palvelussa todella suppea? Ystävällä on käytössään Elisa Viihde ja siinä Viasatin kirjastossa on 526 elokuvaa. Telialla määrä on vain 401. Miksi näin?  Molemmilla Viasatin hinta on kuitenkin sama, mutta Telialla asiakas saa vähemmän vastinetta rahalleen.


3 kommenttia

Kunniamerkki +14

@jarkko35@  kirjoitti:

Hei! Miksi Viasat Film-kirjasto on Telia tv-palvelussa todella suppea? Ystävällä on käytössään Elisa Viihde ja siinä Viasatin kirjastossa on 526 elokuvaa. Telialla määrä on vain 401. Miksi näin?  Molemmilla Viasatin hinta on kuitenkin sama, mutta Telialla asiakas saa vähemmän vastinetta rahalleen.




En ota kantaa varsinaiseen kysymykseen, siihen osaa Telian edustajat vastata parhaiten mutta haluaisin kuitenkin näin asiakkaan näkökulmasta huomauttaa että toisinkuin Elisan asiakkaana niin Telian asiakkaana minä voin tallentaa Viasatin ja muidenkin maksukanavien elokuvia digiboksin kovalevylle. Myös etänä voin tehdä tallennuksen jos en satu olemaan kotona kun huomaan jonkun leffan alkavan, olen todennut tämän kovalevyn olevan hyvin täydentävä osa Telia tv palvelua joka Elisan palvelusta puuttuu ja estää heillä maksukanavien tallentamisen. :) 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Telian kovalevy on sen verran pieni, että minulla se on ollut jo monta kuukautta täynnä. Siellä on kuitenkin niin paljon hyviä leffoja joita haluan myöhemmin katsoa että ei niitä halua poistaa. Ei siitä siis hyötyä kovin pitkäksi aikaa ole jos on todellinen leffaharrastaja. Siksi kaipaisin ohjelmakirjastoihin enemmän sisältöä kun kilpailijalla on parempi tarjonta samasta kirjastosta asiakkailleen.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Moikka @jarkko35!


 


Tuossa @tilasto jo hyvin vastailikin tähän meidän palvelun mahdollisuuksiin liittyen. Nyt on mahdoton ihan aukottomasti sanoa, että mitkä sisällöt aiheuttaa tämän eroavaisuuden palveluiden välillä. Käytännössä tilanne on siis sellainen, että kanavayhtiöt päättävät itse, että mitä sisältöjä ja kuinka pitkäksi aikaa näihin ohjelmakirjastoihin tarjotaan. Ei voida siis sanoa, että miten pitkään tietyt ohjelmat siellä säilyy ja siksi kovalevy on hyvä lisä digiboksilla. Mahdollisimman paljon halutaan toki tarjota sisältöjä meidän palvelussa ja se on tärkeä suunta myös jatkossa. Toki meiltä löytyy myös sisältöjä yksinoikeudella, mitä ei saa mistään muualta.

Vastaa