peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54654 Jäsentä
155406 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Virheilmoitus Cv11:82003 Telia TV-sovelluksessa



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-02-2019
Kirjoituksia: 1
1/2

Virheilmoitus Cv11:82003 Telia TV-sovelluksessa

Ko. ilmoitus tulee yhdistelmällä iPhone / DNA TV Hub. Siinä on sisäänrakennettu Chomecast. Erillisellä Chromecastilla toimii toisen TV:n kanssa. TV:n ruutuun tulee ilmoitus: Ongelma ohjelman käynnistymisessä. Ongelma voi johtua palvelusta tai huonosta internet-yhteydestä. 

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
1 vastaus
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎30-08-2018
Kirjoituksia: 109
2/2

Vs: Virheilmoitus Cv11:82003 Telia TV-sovelluksessa

DNA hubi:n PlayReady ongelma aiheuttaa tämän. Korjaus tulee joskus jos tulee.

0 tykkäystä