Virhekoodi711 tv:ssä

  • 21 September 2017
  • 5 kommenttia
  • 41 katselukertaa

Minulla ei ole noin viikkoon toiminut enää tv, ilmottaa vaan 711 virhekoodia.

Kaiken olen tehnyt mitä pitänytkin, että alkaisi toimimaan.

Ei ole kovin mukavaa, että kk maksua maksan ja tv boksi ei toimi eli maksan tyhjästä. 


5 kommenttia

Kunniamerkki +14

Jos resetoinnit ei auta niin suosittelen tekemään vikailmoituksen Telialle.

Toimiiko sinulla netti kuitenkin normaalisti? Onko sinulla digiboksin ja reitittimen välillä johto, vai onko se väli langattomasti?

 

Jos mitkään konstit eivät auta, niin kannattaa olla meihin yhteydessä vaikka chatin kautta, niin saadaan tutkittua missä mättää. Varmasti kuntoon saadaan :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

711-virhekoodi


Oletusyhdyskäytävässä (modeemi/reititin ei reititä liikennettä) virhe

Kyllä toimii netti.

Ja on johto ja senkin olen testannut, että johto toimii moitteettomasti (nettiboksin kautta omalle tietokoneelle laitoin ja kyllä vaan pääsin koneella nettiin) joten johdossakaan ei ole vikaa.

Myös olen resetoinnut digiboksit eikä sekään auttanut.

Minulla uusi boksi ja vanha boksi. Testasin kummallakin, jos vaikka uudemmassa jotain häikkää, mutta vanhallakaan ei pääse puusta pitkälle (virhekoodi 711)

Jos vaan chatti toimii illalla niin silloin tulen, en pääse nyt päivällä.

 

Moro,

 

Chatissa Häiriöilmoitukset palvelee 8-17.30 ja soittamalla 8-20 (020690400). Ole vain yhteydessä niin päästään asia selvittämään :smileyhappy:

Vastaa