Virhetilanne 1303 mikään kanava ei näy

  • 10 December 2018
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

minulla on ollut 4 päivää virhetilanne 1303. Kaksi kertaa olen kertonut asiasta chatin kautta, ja lauantaina Telia myymälän kautta on mennyt tieto "häiriöidenhoitajille". 

 

onko tähän jotain keinoa, jolla virhetilanteen saisi omin avuin poistettua?


1 kommentti

Tilanne vaikuttaa nyt että digiboksilla on mahdollisesti mennyt ohjelmisto solmuun.

 

Ensimmäisenä tuossa kannattaa koittaa tehdä digiboksille uudelleen käynnistys asetusten kautta jos valikot toimivat eli: menu->asetukset->järjestelmä->uudelleen käynnistys.

 

Jos tuo ei onnistu niin sitten kokeile digiboksin ohjelmiston poisto tämän ohjeen mukaan kohdasta Digiboksin resetoiminen.

 

Jos kummastakaan edellä mainitusta toimenpiteestä ei ole apua niin näiden jälkeen kannattaa tehdä vielä palvelureitittimelle tehdasetusten palautus painamalla laitteen reset-painiketta 10s (Inteno DG301 ja Technicolor TG799) tai 30s (Thomson TG789) laite käynnissä.

 

Jos kaupan jättämästä yhteydenottopyynnöstä ei ole vielä kuulunut mitään niin vaikuttaa että se ei ole valitettavasti tullut perille kun yhteydenottopyynnöissä mennään tällä hetkellä 30min viiveellä.

 

Mihin aikaan olet ollut chattiin yhteydessä? Sillä kysyn kun tekninen puoli toimii myös chatista, arkisin 8-20.30 ja la-su 9-19:30.

Vastaa