peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
51514 Jäsentä
149071 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Ylen kanavien tallennus ei onnistu



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-03-2018
Kirjoituksia: 8
1/6

Ylen kanavien tallennus ei onnistu

Missä vika, kun Ylen kanavia (vaihtelee, mitkä Ylen kanavat tökkii) ei pysty tallentamaan ohjelmaoppaan kautta? Ilmoittaa vain, että valittu ohjelma ei ole tallennettavissa.

Tallennuksen ohjelmointi ei onnistu boksin kautta eikä sovelluksella. Enkä tarkoita HD-kanavia, tiedän ettei niitä voi tallentaa verkkoon.

 

Vika ilmeni jo eilen 7.11. Välillä tallennuksen pystyi ohjelmoimaan, mutta myöhemmin se poistui ja nyt tallennusta ei taas saa asetettua.

 

Tallennusta ei pysty käynnistämään myöskään ohjelmaa katseltaessa.

0 tykkäystä
5 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 296
2/6

Vs: Ylen kanavien tallennus ei onnistu

@Katti37  YLE tehnyt muutoksia 7.11. kanaville, jotka aiheuttanut katkoksia. Mahdollisesti kyseinen muutos  aiheuttanut ohjelmatietoihin myös jotain, että tallennukset eivät ole onnistuneet.

 

Äsken testailin TV1 /TV2 -ohjelmia tallentaa testidigiboxin kautta (ohjelmakirjasto): onnistuu sekä TeliaTV-sovelluksen kautta. Onko häiriö poistunut niiden ohjelmien osalta, mitä aiemmin testailit?

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 666
3/6

Vs: Ylen kanavien tallennus ei onnistu

@PiaJo minäkin kokeilin Telia TV sovelluksesta niin ei pysty tällä hetkellä ainakaan TV 1:sen kanavia tallentamaan, TV 2:sen kanavia pystyy ja kokeilin kahdella eri puhelimella.

IMG_1838.PNG

 IMG_1839.PNG

 

 

 

 Edit. Laitteen uudelleen käynnistys auttoi 😀👍

Kokeile @Katti37 sinäkin tuota 😉

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-03-2018
Kirjoituksia: 8
4/6

Vs: Ylen kanavien tallennus ei onnistu

@PiaJo Häiriötä edelleen. Eilen illalla ei antanut tallentaa YLE 2:n ja Teeman ohjelmia, mutta nyt on vaihtunut niin ettei tallennus YLE 1:n puolelta onnistu. Tai antaa kyllä asettaa tallennuksen digiboksin ohjelmaoppaasta, muttei näytä ohjelmointia tulevien tallennusten listalla. Kun yritin tallentaa meneillään olevaa ohjelmaa, ilmoittaa taas ettei valittu ohjelma ole tallennettavissa.

 

Edit: @kiisseli67 @PiaJo Sovelluksen puolella laitteen uudelleenkäynnistys auttoi. Mitähän boksille pitäisi tehdä? Ainakaan pelkkä laitteen käyttö pois päältä ei auta. Pitäisikö boksi ottaa hetkeksi kokonaan irti seinästä vai ihan resetoida?

 

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 296
5/6

Vs: Ylen kanavien tallennus ei onnistu

@Katti37  Kokeile ottaa töpseli irti seinästä 5sek ja takaisin, auttaako se. Tarvittaessa myös palvelureitittimen uudelleenkäynnistys.

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-03-2018
Kirjoituksia: 8
6/6

Vs: Ylen kanavien tallennus ei onnistu

@PiaJo Käytin digiboksin virrattomana. Auttoi osittain, sain asennettua tallennuksen niin että se näkyy myös tulevien tallennusten listalla. Ei kuitenkaan antanut tallentaa YLE 1:n meneillään olevaa ohjelmaa. Käynnistin palvelureitittimen uudelleen ja se tuntui auttavan viimeiseenkin ongelmaan. 

 

Edit: @PiaJo Edelleen sittenkin ongelmaa. Näyttää tallentavan YLE 1:n meneillään olevaa ohjelmaa, mutta jos sitä yrittää alkaa katsoa, näkyy tallennuksissa ohjelman nimen perässä vain viiva eli ei näytä montako päivää ohjelma on katsottavissa. Tallennusta ei voi katsoa. Kokeilin samoin YLE 2:n ja Teeman ohjelmia, niiden tallennus ja katselu onnistuu normaalisti.

 

Sovelluksen puolella myös Yle 1:n ohjelman katselu onnistuu. Merkillistä.