Ylen kanavien tallennus ei onnistu

  • 8 November 2018
  • 5 kommenttia
  • 81 katselukertaa

Kunniamerkki +4

Missä vika, kun Ylen kanavia (vaihtelee, mitkä Ylen kanavat tökkii) ei pysty tallentamaan ohjelmaoppaan kautta? Ilmoittaa vain, että valittu ohjelma ei ole tallennettavissa.

Tallennuksen ohjelmointi ei onnistu boksin kautta eikä sovelluksella. Enkä tarkoita HD-kanavia, tiedän ettei niitä voi tallentaa verkkoon.

 

Vika ilmeni jo eilen 7.11. Välillä tallennuksen pystyi ohjelmoimaan, mutta myöhemmin se poistui ja nyt tallennusta ei taas saa asetettua.

 

Tallennusta ei pysty käynnistämään myöskään ohjelmaa katseltaessa.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Katti37  YLE tehnyt muutoksia 7.11. kanaville, jotka aiheuttanut katkoksia. Mahdollisesti kyseinen muutos  aiheuttanut ohjelmatietoihin myös jotain, että tallennukset eivät ole onnistuneet.

 

Äsken testailin TV1 /TV2 -ohjelmia tallentaa testidigiboxin kautta (ohjelmakirjasto): onnistuu sekä TeliaTV-sovelluksen kautta. Onko häiriö poistunut niiden ohjelmien osalta, mitä aiemmin testailit?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@PiaJo minäkin kokeilin Telia TV sovelluksesta niin ei pysty tällä hetkellä ainakaan TV 1:sen kanavia tallentamaan, TV 2:sen kanavia pystyy ja kokeilin kahdella eri puhelimella.



 


 


 


 


 Edit. Laitteen uudelleen käynnistys auttoi ??


Kokeile @Katti37 sinäkin tuota ?

Kunniamerkki +4

@PiaJo Häiriötä edelleen. Eilen illalla ei antanut tallentaa YLE 2:n ja Teeman ohjelmia, mutta nyt on vaihtunut niin ettei tallennus YLE 1:n puolelta onnistu. Tai antaa kyllä asettaa tallennuksen digiboksin ohjelmaoppaasta, muttei näytä ohjelmointia tulevien tallennusten listalla. Kun yritin tallentaa meneillään olevaa ohjelmaa, ilmoittaa taas ettei valittu ohjelma ole tallennettavissa.

 

Edit: @kiisseli67 @PiaJo Sovelluksen puolella laitteen uudelleenkäynnistys auttoi. Mitähän boksille pitäisi tehdä? Ainakaan pelkkä laitteen käyttö pois päältä ei auta. Pitäisikö boksi ottaa hetkeksi kokonaan irti seinästä vai ihan resetoida?

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Katti37  Kokeile ottaa töpseli irti seinästä 5sek ja takaisin, auttaako se. Tarvittaessa myös palvelureitittimen uudelleenkäynnistys.

Kunniamerkki +4

@PiaJo Käytin digiboksin virrattomana. Auttoi osittain, sain asennettua tallennuksen niin että se näkyy myös tulevien tallennusten listalla. Ei kuitenkaan antanut tallentaa YLE 1:n meneillään olevaa ohjelmaa. Käynnistin palvelureitittimen uudelleen ja se tuntui auttavan viimeiseenkin ongelmaan. 

 

Edit: @PiaJo Edelleen sittenkin ongelmaa. Näyttää tallentavan YLE 1:n meneillään olevaa ohjelmaa, mutta jos sitä yrittää alkaa katsoa, näkyy tallennuksissa ohjelman nimen perässä vain viiva eli ei näytä montako päivää ohjelma on katsottavissa. Tallennusta ei voi katsoa. Kokeilin samoin YLE 2:n ja Teeman ohjelmia, niiden tallennus ja katselu onnistuu normaalisti.

 

Sovelluksen puolella myös Yle 1:n ohjelman katselu onnistuu. Merkillistä.

Vastaa