peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59228 Jäsentä
164133 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

discovery ei näy

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-04-2015
Kirjoituksia: 37
181/248

Vs: discovery ei näy

Kyllä minullakin lukee laskussa : Mix M 6kk 01.04.2015 - 30.04.2015 ja eräpäivä on 27.4.

t. Hannu
Kotisivu: https://hrtm58.fi
0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 734
182/248

@HRTM58 Tervetuloa Klaaniin!

Tuossa aiemmin hätäilin Mix-M pakettiin liittyvän vastaukseni kanssa, luin kysymyksen huonosti. Eli siis Discoveryn paketista ei laskuteta huhtikuulta lainkaan, muiden pakettien kohdalla tarjoamme korvaavia vaihtoehtoja, ja mahdollisista hyvityksistä tiedotetaan myöhemmin. Tästä on tarkemmin tietoa sonera.fi:llä.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

0 tykkäystä
Kommentaattori
183/248

En tarkoittanutkaan, etten maksaisi laskua. Mutta se on siis ajalta 1.4 - 30.4.

Korvaavista kanavista ei ole minulle mitään hyötyä. Viasat History ja Viasat Explorer on ollut jo aikaisemmin valittuna. Viasat Nature / Crimestä en mitään ymmärrä, kun ei ole tekstitystä. Sport 1 tulee vain jalkapalloa ja tennistä, niitä en seuraa. Minulle on tärkeitä molemmat Eurosportit, Discovery ja ID.

t. Hannu
Kotisivu: https://hrtm58.fi
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎01-03-2015
Kirjoituksia: 32
184/248

Eiköhän Sonera ymmärrä kun maksamme laskut elokuussa ja sanomme että: malttia nyt sen rahan kanssa.. Emme ole päässeet sopimukseen Soneran kanssa maksusta.
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Kirjoituksia: 5
185/248

Jaahas tänään vihdoin soittivat ja tarjosivat viasat pakettia Turhautunut-hymiö

Tämähän ei mulle passaa, kokeilin moista ja aika pettynyt olin.. yrittivät ehdottaa discovery sopimuksen purkamista? voisiko olla että tuleva sopimus discovery viihde paketti olisi paljon kalliimpi kuin nykyinen voimassa oleva..

-Elisalla nykyinen paketti on laajempi ja halvempi..

-Netti 4g kautta ja anteeni verkon kautta näkymään? Halvempi kuin nykyinen?

-Sateliittivehkeiden virittely ja kaikki mahdolliset & mahdottomat näkyy LOL-hymiö

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2015
Kirjoituksia: 16
186/248

Hei nyt. Minulle luvattiin asiakas palvelussa, että myös paketti jossa discovery oli valittuna on huhtikuulta Ilmainen! Eli mitään laskua en maksa, koska näin on luvattu ja sen takia en ole vielä irtisanonut.

Itsellä mix m.

Ja tässä lainaus asiakaspalvelun kanssa käymästä chat keskustelusta. Kysyin vielä, että koskeeko myös itseäni.

"Kyllä, koskee myös sitä pakettia minkä kautta se on valittuna"
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 1
187/248

Tarpeeksi kauan kun odottaa, niin silloin varmaan katsotaan että olet hyväksynyt kanavien poistumisen palvelusta ja et enää saa katkaistua määräaikaista sopimusta. Onneksi itsellä on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, ollut jo kai toistakymmentä vuotta.

Nuo "uudet" kanavat ei innosta, ja eikä niitä tullut kuin neljä, kun poistuneita oli seitsemän.

Kovin pitkään en aio enää odotella, ja jos en saa huhtikuuta hyvitettynä siirtyy TV-paketit pois Soneralta.

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-12-2014
188/248

@Leonwilmer kirjoitti:
Eiköhän Sonera ymmärrä kun maksamme laskut elokuussa ja sanomme että: malttia nyt sen rahan kanssa.. Emme ole päässeet sopimukseen Soneran kanssa maksusta.

Jos jättää laskun maksamatta, niin tulee vaan ylimääräisiä kuluja. Sen sijaan ajattelin reklamoida saamastani Mix M paketin laskusta, josko asia etenisi sitä kautta.

0 tykkäystä
Kommentaattori
189/248

@Lotta_P kirjoitti:

Olen Lotta ja vastaan Sonerassa mm. kanavapakettien sisällöstä niin Sonera Viihteessä kuin kaapeli-tv:ssäkin. 

Terve Lotta! Vastaatko sä myöskin näistä kadonneiden kanavien korvaavista kanavista? Mä nimittäin haluaisin, että joku selittäsisi mulle tätä Mix M paketin kanavien korvaamista.

Mix M kanavista katosi muistaakseni seuraavat kanavat täällä kaapeli TV:n puolella:

-Animal Planet

-Discovery Channel

-Discovery Science

-Discovery World

-Investigation Discovery

-TLC

-Eurosport 2 (SD/HD)

Lisäksi katosi aiemmin kaapelikortin hintaan sisältynyt Eurosport (SD/HD)

Näitä kanavia korvaamaan avattiin kaikille kaapeli tv asiakkaille, siis myös niille joilla ei Mix M pakettia ole, seuraavat kanavat:

-Viasat History

-Viasat Explore

-Viasat Nature/Crime
-MTV Sport 1.

Jokseenkin surkuhupaisaa on, että noistakin kanavista Mix M asiakas on jo aiemmin halutessaan voinut valita kaksi ensimmäistä. Käytännössä te siis annoitte Korvaaviksi kanaviksi kaksi heikkotasoista kylkiäiskanavaa. Lisäksi, koska tämän edun saavat kaikki kaapeliasiakkaat, ei Mix M paketin tilaajille annettu itse asiassa yhtään mitään. 

Nyt tilanne on jatkunut jo kaksi viikkoa ja teillä on kaiketi ollut jo aikaa näitä pohdiskella, niin haluaisin kysyä, että onko tuo korvauspaketti mielestänne riittävä Mix M paketin tilaajille?

Haluaisin myös tietää, että onko mielestänne asianmukaista lähettää asiakkaille täysimääräisiä laskuja Mix M paketista, kun paketin sisällöstä on teidän yksipuolisella sopimusrikkomuksella viety merkittävä osa paketin tärkeimmistä kanavista?

Highlighted
Kommentaattori
190/248

@Lotta_P kirjoitti:

Olen Lotta ja vastaan Sonerassa mm. kanavapakettien sisällöstä niin Sonera Viihteessä kuin kaapeli-tv:ssäkin.

Yksi kysymys vielä lisää. Kun Surf paketista katosi seuraavat kanavat:

-Animal Planet

-Discovery Channel
-Discovery Science
-Discovery World
-TLC
-Eurosport (SD/HD)
-Eurosport 2 (SD/HD)

Ja Mix M paketista katosivat seuraavat kanavat: 
-Animal Planet
-Discovery Channel
-Discovery Science
-Discovery World
-Investigation Discovery
-TLC
-Eurosport (SD/HD)
-Eurosport 2 (SD/HD)

Niin miksi Surf paketin tilaaja saavat HBO kanavat korvaaviksi, mutta Mix M tilaajat eivät?

Minä itse tilaan HBO:n palvelun suoraan HBO Nordicin kautta, joten eihän nuo HBO:n kanavat minua mitenkään hyödytä, mutta eihän tuo ihan tasapuoliselta vaikuta, vai kuinka?