discovery ei näy


  • Uusi jäsen
  • 39 kommenttia

on vaan ruutu missä lukee kanava pois soneran jakelusta.?

montakohan päivää menee että discoveryn kanavat taas näkyy

sama homma animal planetin kohdalla ja eurosport


247 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Aivan mahtavaa 🙂 Päästään tässä taloudessa katsomaan jälleen Discoveryä 🙂

Omalta kohdalta tämä on loppujen lopuksi paras lopputulos. Olen ollut tyytyväinen Mix-M asiakas ja itse osannut omat mieltymykseni valita. Siksi nämä säälikorvaukset ovat tuntuneet, no antakoon olla sanomatta.

 

Mutta yhtään, ei yhtään plussaa tule Sooneran tiedoitukselle. Todellakin, Pohjois Korea varmaan on kateellinen teille. Ehkä asianomaiset vetäytyvät miettimään mikä meni pieleen.

 

Vuoden kohokohta Paris - Roubaix jäi näkemättä mutta ehkä ensi vuonna..?

Eipä ole vieläkään tässä puolen yön tietämissä mitään tietoa tuolla www.sonera/discovey -sivuilla joita niin kovasti kehoitettiin seuraamaan. Mistähän teidän firman tiedottajat palkkansa saavat?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Lottajan kirjoitti tuossa yllä että mm. asiakashyvityksiin palataan vielä. Hyvä että saatiin vielä tälle illalle karkea tilannetieto, huomenna tullennee sitten tarkempaa tietoa.

Pankaa ne kanavat näkymään yhtä nopeasti kuin suljittekin. Lauantaina alkaa snookerin mm -kisat, onko Sonera ainoa operaattori, jonka asiakkaat eivät voi katsoa kisoja omilla laitteillaan???

JA hyvitys ei voi olla pelkästään se, että näkymättä jääneitä kanavia ei tarvi maksaa. Se on itsestään selvää. Sopimusrikkomuksestanne oli muutakin Näkymätöntä haittaa kuin vain näkymättömät kanavat eli kipua ja särkyä sekä v....tusta. Sanoisin, että n. puoli vuotta veloituksetta sitten, JOS/ kun kaikki maksetut kanavat näkyy. 

Näihin hyvitysjuttuihin tosiaan palataan vielä. Odotetaan täälläkin päässä malttamattomina koska saadaan kanavat takaisin linjoille.


Erittääin positiivista on kuitenkin että sopimus on syntynyt! :)


 


Tilannetietoa voi seurata täällä.

Kunniamerkki +7

Taas näkyvät, kiitos!

Tulipahan valittua noita f hyvityskanavia eurosporttien tilalle ja nyt kun ei muka pääse ottamaan niitä takaisin ennenkuin ensi kuussa. Tehkää jotakin sille. 

Noh onkos sitä tietoa siitä Discovery HD kanavasta ja Animal planet HD kanavasta??? että tulevatko MIX-M pakettiin myös?? Ja luulisi että viasat history HD ja viasat Explorer HD kanavatkin olisi mixissä valittavissa kun SD versiotkin kanavista on siellä....

No nyt näkyy kanavat, olipa uskomaton palvelu/asiakaspalvelu-fiasko kolmannella vuosituhannella. Toivottavasti näkyvät moitteetta seuraavat 387 päivää, jolloin sopimukseni päättyy. Jos hyvitys on ruhtinaallinen ja palvelu toimii tulevaisuudessa loistavasti niin voin ehkä harkita jatkoa. Mutta silti, mihin osoitteeseen boxin ja modeemin voi palauttaa? Kai Sonera maksaa postitus- ja pakkauskulut. 

Itse sain ainakin vaihdettua kanavat uudelleen vaikka olin jo kerran vaihtanut kanavat hermostuksissani tässä kuussa.

Olin tosin ennen sitä yhteyksissä aspaan chatin kautta ja nyt näkyvät Eurosportin kanavat ja Investigation Discovery uudelleen :smileyvery-happy:

 

Niin ja käytössä Mix M -paketti. 

nyt näkyy, mutta ohjelma kirjastossa ei ole mitään?

tuleeko sinne menneen viikon ohjelmat vai miten on?

Miten Mix M kanavia pääsee vaihtamaan. Lupasitte että palautatte vaihto-oikeuden kun jouduimme vaihtamaan kanavasisällön?

@Leonwilmer kirjoitti:
Miten Mix M kanavia pääsee vaihtamaan. Lupasitte että palautatte vaihto-oikeuden kun jouduimme vaihtamaan kanavasisällön?

Ole yhteyksissä aspaan esim chatin kautta. Niin minäkin tein ja heti sai itse vaihdettua :smileyhappy:


@Maariani78 kirjoitti:

@Leonwilmer kirjoitti:
Miten Mix M kanavia pääsee vaihtamaan. Lupasitte että palautatte vaihto-oikeuden kun jouduimme vaihtamaan kanavasisällön?

Ole yhteyksissä aspaan esim chatin kautta. Niin minäkin tein ja heti sai itse vaihdettua :smileyhappy:


Ja olipahan uusi Frii-kanavakin tullut jo näkyviin kun käynnistin hetki sitten boksin uudestaan :smileytongue:

Mix M listalla ei ollut kun yksi Discovery kanava juuri äsken.

 

Kunhan tulee AnimalPlanet ja toivottavasti HD,  niin varmasti tilaan uudestaan Mix M paketin.

Minä niin rakastan dokkareita ja siksipä Mix M lisatalle olen valinnut vain dokkareita.

Minulla on HD kortinlukija ja siksi olisi sopivaa jos kanavapaketeissa olisi HD-kanavat. ;)

 

Edit. Kun sanoin irti sen kanavapaketin, niin siellä ennen muokkausta  lukee, että loppuu 30.4.15 Eli kestääkö irtisanominen yksi kuukausi? 

Nyt näin, että siellä on kaikki Discovery kanavat, mutta en tietenkään voi valitsea. 

Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Mix M listalla ei ollut kun yksi Discovery kanava juuri äsken.


 


Kunhan tulee AnimalPlanet ja toivottavasti HD,  niin varmasti tilaan uudestaan Mix M paketin.


Minä niin rakastan dokkareita ja siksipä Mix M lisatalle olen valinnut vain dokkareita.


Minulla on HD kortinlukija ja siksi olisi sopivaa jos kanavapaketeissa olisi HD-kanavat. 😉>


 


Edit. Kun sanoin irti sen kanavapaketin, niin siellä ennen muokkausta  lukee, että loppuu 30.4.15 Eli kestääkö irtisanominen yksi kuukausi? 


Nyt näin, että siellä on kaikki Discovery kanavat, mutta en tietenkään voi valitsea. 




yhteyttä aspaan niin saat sen jälkeen valita kanavat uudestaan ☺️. Itsekin otin chatin kautta yhteyttä.

Yritin monta kertaa chatissa odottaa, mutta ketään ei tullut. Kuulemma jonoa on.

Täällä discovery ilmoittaa vaan, että salattu kanava :(
Eurosport näkyy.

@Varttii kirjoitti:
Täällä discovery ilmoittaa vaan, että salattu kanava :(
Eurosport näkyy.

Ootko käynnistänyt boksin uudestaan? Itse käynnistin uudestaan ja oli tullut myös tuo uusi Frii kanava näkyviin

Mix-paketin kanavanvaihdot  voi tehdä Viihteestä uudemman kerran, ollaan nollattu se, eli jos ehditte Viihteessä valita toiset kanavat aikasemmin, niin nyt voi vaihtaa uudelleen.


 


Kaapelin osalta hoidetaan nämä aspassa, eli yhteyttä Chatin avulla, Facebookissa/Twitterissä tai vaikkapa soittamalla. :)


 


Ohjelmakirjastosta sen verran, että menneet ohjelmat eivät ole tallentuneet kirjastoihin, vaan alkavat kerääntyä kirjastoihin nyt siitä lähtien kun saatiin kanavat takaisin.


MaxPayne kirjoitti:

Kokeillaan nyt vielä kysyä jos NikoNo vaikka nyt vastaisi? Tai edes joku...Eli onko (toivottavasti) mukana neuvotteluissa myös discovery kanavan HD versio ja Animal planet kanavan HD versio?ja juurikin mix-m pakettiin ja varmaankin discovery pakettiin.. Kun nyt tilanne on ollut se että ne kanavat ovat olleet ns. tyhjän panttina ainakin kaapelitv:n puolella..

Olen asiasta ollut yhteydessä jo helmikuun alusta lähtien ja koittanut sitä tiedustella....mutta turhaa niin turhaa...ihmettelyä ja lupauksia selvittää asiaa on tullut...ei toimia tai vastauksia.

Ja niinkuin soneran tiedotteesta nähdään..mitkä kanavat poistuivat käytöstä 1.4.2015

 

HD-kanavapaketti:
Animal Planet HD
Discovery Showcase HD
Eurosport HD
Eurosport 2 HD

 

Ette sitten siellä sonerassa vielä ole huomanneet että HD-kanavapaketin myynti loppui jo vuonna 2013?

Ja että nämä 2 kanavaa jäi käyttämättömiksi?


MaxPayne kirjoitti:
Juu...vastauksesi oli mallia vikapalvelu...."siinä on semmonen täppä että näkee että se on HD kanava" Ja sama täppä on ennen YLE tv1 kanavaa mutta jos nyt kerrot sitten että kun minulla on HD-laitteet ja olisin halukas ottamaan esim discovery HD:n niin mistä paketista sen sai/saa? niin sitten se varmaan aukeaa se "tyhjänpanttina".


Eikun joo, olet oikeassa nuo tosiaan puuttuu kanavalistasta kokonaan. Katsotaan sitten tilannetta tarkemmin, kun saadaan nämä sopimusasiat kuntoon, niin nähdään että millaisiilla paketeilla mennään jatkossa. Tuo mainitsemasi HD-kanavapaketti tosiaan jäi pois myynnistä jo aiemmin.


 

Käsittääkseni NikoNo otti asian hoitaakseen ja palata asiaan tällä viikolla....Eli onko kyseiseen asiaan tullut mitään uutta....vai jätetäänkö taas pariksi vuodeksi pöydälle?


@Lotta_P kirjoitti:

Hyviä uutisia!

 

Nyt Sonera ja SBS Discovery ovat päässeet sopuun huhtikuun alussa jakelusta poistuneiden kanavien jatkosta. Poistuneet kanavat palaavat jakeluun 31.3 tilanteen mukaisesti, eli kanavat palautuvat asiakkaillemme. Alamme myös valmistelemaan uuden Frii kanavan tuontia jakeluumme.

 

Valitettavasti emme pysty juuri nyt kertomaan tarkalleen milloin kanavat ovat taas jakelussa, mutta teemme kaikkemme että saataisi ne jakeluun niin pian kun vain mahdollista!
 

Palaamme vielä tarkemmin mm. asiakashyvityksiin ja kanavien palautumisen aikatauluihin, tässä vaiheessa halusin kuitenkin heti kertoa hyvät uutiset kanavista.

 

Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta mieliharmia, kiitämme kaikkia kärsivällisyydestä ja toivotamme mukavia tv-hetkiä!

 

Yhteistyöterveisin,

Lotta Perander

 

edit Tero: Muokkasin viestiä


nyt näkyy, mutta ohjelma kirjastossa ei ole mitään?

tuleeko sinne menneen viikon ohjelmat vai miten on?

@JKVA Ohjelmakirjastoon ei ole tallentunut näiden menneiden viikkojen ohjelmia, mutta tästä eteenpäin tallentuvat jälleen normaalisti.

No menihän tämä sitten kuitenkin paremmin päin. Jurnutukseni tiedotuksesta on varmaan tullut vähintään selväksi, korostan vielä ettei arvostelu ole kohdistunut tämän palstan soneralaisia kohtaan vaan tätä virallisen tiedotuksen olemattomuutta vastaan. Tätä foorumia kuitenkin seuraa pieni minimaalinen asiakkaiden joukko, suuri enemmistö on virallisen tiedotuksen varassa. Mistähän Soneran viralliset tiedottajat kuvittelevat palkkansa saavansa, hävetkää raukat!

 

Mutta pääasia on ettei tarvinnut alkaa säätämään muita vaihtoehtoja joita kyllä löytyi, nykyinen Mix M on hinnakas mutta hyvä. Hyvää kevättä kaikille.

Vastaa