poistettu

  • 21 September 2017
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Miten turhan viestin saa poistettua?


5 kommenttia

Kunniamerkki +14

Täällä ei me tavalliset käyttäjät voida viestejä poistaa, vain ylläpito voi. Uskoisin että @TeroRe voi auttaa jos hänelle laitat yksityisviestiä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@tilasto kirjoitti:

Täällä ei me tavalliset käyttäjät voida viestejä poistaa, vain ylläpito voi. Uskoisin että @TeroRe voi auttaa jos hänelle laitat yksityisviestiä.




Luomasi aiheen voi poistaa kuten kuvassa, jossa tuollainen iso asetuksien hammasratas @apasse. Tietääkseni se poistuu automaattisesti tietyn ajan päästä kuten esim. oman kommentin muokkaaminen tai jos joku ehtii vastata niin kuin nyt :smileyhappy:


 


 



 


Jos aiheeseen vastaa kommentina, niin siinä oman kommentin vieressä samanlainen pienempi hammasratas jonka kautta onnistuu sen poistaminen :)

Kunniamerkki +14

@Sekunti kirjoitti:



Jos aiheeseen vastaa kommentina, niin siinä oman kommentin vieressä samanlainen pienempi hammasratas jonka kautta onnistuu sen poistaminen :)




Ei ole ainakaan mulla sellaista mahdollisuutta. Olen kerran aiemminkin etsinyt tuota, editoin sitten viestini tyhjäksi. Tai sitten se aikaraja on tosi lyhyt?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@tilasto kirjoitti:


@Sekunti kirjoitti:



Jos aiheeseen vastaa kommentina, niin siinä oman kommentin vieressä samanlainen pienempi hammasratas jonka kautta onnistuu sen poistaminen :)




Ei ole ainakaan mulla sellaista mahdollisuutta. Olen kerran aiemminkin etsinyt tuota, editoin sitten viestini tyhjäksi. Tai sitten se aikaraja on tosi lyhyt?




Niin olettaisin. Tein uuden keskustelun ja poistaminen onnistui samantien, joten aikaraja siinä on tai jos joku vastaa. No, @TeroRe tietää paremmin vastauksen ja jonka voisi lisätä "Apu"-sivustoon. Bling Bling! :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@apasse kirjoitti:

Miten turhan viestin saa poistettua?




Moikka apasse,


 


Viestien poisto-oikeudet ovat vain Yhteisön ylläpidolla. VIP-jäsenillä on tiettyjä etuoikeuksia ja yksi niistä liittyy Yhteisöalustan toimintoihin kuten omien viestien poisto-oikeus.


 


Jos tulee tarvetta poistaa joku viesti niin tosiaan vaikka minulle privaa niin hoidamme poiston :)


 


Lähtökohtaisesti viestejä/keskusteluita ei poisteta vaan ne säilyvät täällä aina. Toki, jos tulee vahingossa vaikka sama ketju tuplana niin siitä toisesta ei ole silloin hyötyä ja se on perusteltua poistaa.

Vastaa