tv-palveluiden laskutus

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Olen ollut eilen viimeksi yhteydessä asiakaspalveluun erääntyneen laskun vuoksi. Sain siis elokuussa helmikuusta elokuuhun kaapelitv:n maksutv:n laskun, jonka summa oli aika suuri. soitin silloin asiakaspalveluun ja sovimme että maksan puolet elokuun loppuun mennessä ja loput syyskuun loppuun mennessä.
Eilen ihmettelin, kun kanavat eivät näy ja soitin ja minulle kerrottiin, että laskun eräpäivää oli siirretty 20.9.2013 saakka. Puhelua jonka elokuussa tein, ei löytynyt tallennettuna. Olen kyllä hoitanut laskun eilen pois ja nyt odotan, että kanavat alkavat näkyä.

Pointtini oli lähinnä siinä, että vaikka olisin maksanut laskun eräpäivänä, ei se olisi kuitenkaan näkynyt teillä vielä maanantaina, joten miksi ihmeessä laskusulku menee niin nopeasti päälle?

lisäksi niin suuren laskun tuleminen oli soren pään moka, koska minulla on kuukauden laskutusväli.
Mielestäni minä en ole vastuussa siitä, että laskut tulevat ajallaan, varsinkin kun olen ne säntillisesti hoitanut.

Eilen sain kyllä sovittua hienosti asian, mutta nyt odotellaan sitten loppuviikko, että kanavat näkyvät. Mutta olisin samassa tilanteessa jos olisinkin maksanut eräpäivänä laskun. Tämä ei mielestäni ole reilua vai onko teistä?

3 kommenttia

Moi mimmu! Maksusuorituksen olisi tosiaan pitänyt näkyä täällä eräpäivään 20.9 mennessä, mutta tätä ei nähtävästi ollut kerrottu sinulle maksusopimusta tehdessä. Huomasin, että olitkin jo soittanut asiakaspalveluumme, joten asia lienee nyt kunnossa? Pahoittelut omasta puolestani aiheutuneesta vaivasta ja harmista.
¨Hei!

Kyllä tuo asia on ratkennut, mutta nyt ei toimi e-laskutus. Lasku muodostuu aina kuiun alussa samaan aikaan kun laajakaistalaskukin. Laajakaistalasku tulee ajoissa, mutta kaapelitv-lasku ei ole vieläkään tullut e-laskuna. Minusta on väärin, että asitä joutuu odottelemaan. soitin asiakaspalveluun ja sain sieltä laskun tiedot. Soitin myös uudestaan ja minulle luvattiin laittaa lasku sähköpostilla (eilen 17.1.2014). Sähköpostiin laskua ei tullut. Muutin myös samalla toimitustavan paperilaskuksi. En siis ole saanut vielä uusinta laskua e-laskuna (tosin poistin jo e-laskun pois käytöstä), en ole saanut sitä myöskään sähköpostina. Tiedän vain summan, ja viitenumeron. En oikein luota, että se edes tulee paperisena. voisitteko nyt laittaa sen uudelleen sähköpostina? Tai paperisena ja miten voin olla varma että laskutus toimii, kun ei se nyt edes näytä toimivan. Minulla alkaa oikeasti mennä hermo tämän teidän idioottimaisen laskutuksen kanssa, joka ei toimi missään muodossa. Ei e-laskuna, ei paperisena eikä sähköpostina. Voisitteko tehdä oikeasti asialle jotain? En aio joka kuukausi soittaa asiakaspalveluunne ja kysellä laskun viitenumeroa, ja summaa ja eräpäivää. Se ei tietääkseni ole minun tehtäväni ja haluan jonkin dokumentin, että mitä on laskutettu.
Moi mimmu! Maksusuorituksen olisi tosiaan pitänyt näkyä täällä eräpäivään 20.9 mennessä, mutta tätä ei nähtävästi ollut kerrottu sinulle maksusopimusta tehdessä. Huomasin, että olitkin jo soittanut asiakaspalveluumme, joten asia lienee nyt kunnossa? Pahoittelut omasta puolestani aiheutuneesta vaivasta ja harmista.

Vastaa