verkkotallennus uudet kanavat

  • 6 February 2019
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Missäköhän vika kun ei näy mikään muu tv -kanava kuin TV1. Sain uuden "pyöreän" reitittimen TV:n yhteyteen n. kk sitten ja kaikki kanavat näkyi hyvin. Nyt viikon verran ei ole näkynyt kuin tuo kanava 1. Jos valitsee vaikka MTV3 kanavan niin tulee näkyviin teksti, että aloitetaanko käynnissä olevan ohjelman katselu alusta? Painat sitten ok tai mitä vaan niin kanava ei näy. Reititin on sammutettu ja käynnistetty uudelleen muutaman kerran, mutta mikään ei auta. Netflix kanava toimii ok.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Sonemac ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Kokeileppa ihan digiboksin resetointia, jos se auttaisi. Itsellä ainakin auttoi jokin aika sitten.


 


4302-MALLIN DIGIBOKSI





  1. Katkaise virta pois digiboksista irroittamalla virtajohto laitteen takaa.

  2. Kytke virtajohto takaisin ja pidä samanaikaisesti digiboksin päällä olevaa nappia pohjassa. Odota, kunnes etupaneelin valo lopettaa vilkkumisen ja muuttuu punaiseksi.

  3. Lopeta napin painaminen ja paina kaukosäätimen INFO-nappia, kun "Tervetuloa Telia TV -palveluun" tulee näkyviin.

  4. Ruudulle aukeaa System-valikko.




  1. Valitse REMOVE SOFTWARE ja paina OK.

  2. Digiboksi varmistaa vielä poiston kysymyksellä, valitse YES ja paina OK.

  3. Navigoi nuolinäppäimillä kohtaan EXIT ja paina OK.

  4. Valitse valikosta REBOOT WITHOUT SAVING ja paina OK.

  5. Homma on valmis! Digiboksi käynnistyy nyt uudestaan. Syötä Telia TV -käyttäjätunnus ja -salasana laitteen käynnistyessä uudestaan tarvittaessa.

Vastaa