viihde netti


Hei,

 

minulla samsung smart blue-ray / digibox jossa on wifi- yhteys. Laitteessa toimii mm. netflix ja verkkoselain. Toimiiko siis myös Viide netti tätä kautta. Lähinnä katsoisin MM lätkä matseja tätä kautta.

 

Laite on smasung BD-H8500- 3D Blu-ray -soitin + tallentava digiboksi 500 Gt

 


6 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Meillä ei ole tarjota sovellusta tuollaiseen laitteeseen, jotta Mobiiliviihdettä voisi käyttää. Tuo selain ei myöskään todennäköisesti pyöritä Mobiiliviihdettä johtuen siitä, että se vaatisi Silverlight lisäosan asentamisen ja se tuskin on tuossa soittimessa mahdollista.

Tämä lienee sopivin valmis otsikko kyselyyni:
Miksei Chrome-selain toimi Viihteen nettisaitilla? Onko ainoa syy Ms Silverlight vai jokin muu ?

Chromecastilla olisi niin kätevää siirtää leffat ja sarjat telkun isolle ruudulle!

Silverlight -tuki tuossa tulee loppumaan, eikä Chrome oo tuettujen listalla. Ja siten ei myöskään Chromecast. :)


 


Mobiiliviihde kun nimensä mukaisesti toimii netissä ja mobiilissa (kännykät, tabletit, pc) eli ei tueta tuota kuvan siirtämistä muihin laitteisiin. Ainakaan tällä hetkellä. 🙂 Tulevasta ei vielä tiedä.

Moikka! 

 

Itselläni on tuo mobiiliviihde käytössä. Mahtava palvelu, muuten! 

 

Olen saanut kuvan AppleTV:llä Macilta telkkariin ihan mainiosti. Tabletilta tahi puhelimelta tuo ei onnistu. Onkohan tuohon tulossa tuki jossain vaiheessa? Ainakin itselleni tuo ominaisuus toisi palvelulle hullusti lisäarvoa, enkä ole varmasti ainoa. Minulla on kiinteäkin viihde, mutta se kun toimii vain yhdessä telkkarissa (ilman kauheaa johtosotkua), niin tuo ominaisuus korjaisi tämän ongelman.

Kehityslistalta löytyy jo kyllä, mutta aikataulusta ei vielä uskalla mennä lupailemaan mitään tarkempaa. Tästä samasta aiheesta löytyy keskustelua myös Klaanipäällikkö @TeroRen blogissa 

Voitte siirtää ohjelman näkyviin siirtämällä ruudun chromecastin kautta TVhen. Onnistuu mainiosti. Itseäni ihmetyttää mobiiliviihteen todella huono kuvanlaatu. Jostain löytyy varmaan keskustelua tästäkin, kunhan löytäisi.

Vastaa