Kanavapaketin vaihto (Liigapassi/Joukkuepassi)


Millai pystyy vaihtamaan liiga passin -> LIIGA-PASSI + C MORE SPORT + VIASAT URHEILU


 


Edit NikoNo: muokattu otsikkoa hieman


10 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Moikka @Teukka91 ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Paketteja voi helposti vaihtaa kirjautumalla telia.fi sivuille tai Minun Telia sovellukseen. Näihin voit kirjautua Telia-tunnuksella, nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella. Pääset hallinnoimaan kaikkia sinun palveluja samasta paikasta. Mikäli tilaat tuon yhdistelmäpaketin, niin samalla hetkellä päättyy tuo toinen vaihtoehto, eli uusi tilaus korvaa vanhan (Liigan paketeista puhuttaessa).


 


Omasta mielestä Minun Telia -sovellus on helpoin tapa hallita palveluja. Tässä vielä kuvakaappaus, miltä kanavien hallinnointi näyttää.


 


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Minulla on tällä hetkellä tilattuna Liiga-passi ja erikseen määräaikainen (5.12.2018) CMore Sport kanavapaketti. Onko tällä hetkellä mahdollista päivittää nämä yhdistelmäpakettiin Liiga-passi + CMore Sport 39,90/kk ?

Tuo kanavapakettien hallinta ei onnistu minun telia sovelluksessa jos on aiptv boksi käytössä. Laittakaapas kuntoon?

Hei @ZerDzo! Kiitos hyvästä huomiostasi! Laitamme asian samantien korjaukseen!


@EmmaTe@  kirjoitti:

Hei @ZerDzo! Kiitos hyvästä huomiostasi! Laitamme asian samantien korjaukseen!


Palaan vielä tähän. Onko aikataulua milloin tulisi käyttöön?

Tulossa ominaisuus on mutta tarkempaa aikataulua ei ole tässä vaiheessa kertoa.

Laitoin tästä kyselyä eteenpäin niin katsotaan josko saataisiin tarkennusta :smileyhappy:


@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

Tulossa ominaisuus on mutta tarkempaa aikataulua ei ole tässä vaiheessa kertoa.

Laitoin tästä kyselyä eteenpäin niin katsotaan josko saataisiin tarkennusta :smileyhappy:


Ilmeisesti tämä mennyt sinne kuuluisaan mappi-ö:hön kun ei ole saatu monistettua tätä ominaisuutta toisenluokan telia tv digiboksia käyttävälle?

@ZerDzo: Pistin uudestaan kyselyä eteenpäin. Toivottavasti tällä kertaa saadaan tarkempaa tietoa.

@ZerDzo: Sainkin jo lisäinfoa eli tämä on meillä kehityslistalla ja tavoitteena saada tuotantoon viimeistään alkuvuodesta.

Tässä tavoite piti kun noin viikko sitten päivityksen yhteydessä ilmestyi ominaisuus käyttöön. Kiitokset.

Vastaa