peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
51514 Jäsentä
149071 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Kerro haasteista Liigan katsomisessa



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎04-09-2018
Kirjoituksia: 22
101/105

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Juu, ei ne edes yritä saada liigaa toimimaan. Ja ottelukoosteet on sellaista huttua ettei ihmisäly riitä ymmärtämään miten tollaista kehtaa edes julkaista.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎19-10-2018
Kirjoituksia: 2
102/105

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Testaan vielä nämä ohjeet, päivitykset yms.. haastetta tuo että olemme ottaneet yhden joukkueen joten käsittääkseni ei suoraa streamia voi testata mitenkään ennakkoon? Mutta vaikka kone on iäkkäämpi, Win7 -laite niin olemme sillä katselleet pari peliä ongelmitta. Ohjeiden mukaan käytetty Chromea ja Teliatv-sovellus liitännäinen asennettu.

 

Miten tämä kohta sitten pitäisi tulkita:

"https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-sovellus/mobiilisovellukset-tvm:

  • Käyttöjärjestelmien minimivaatimukset muuttuneet 10.9.2018
  • Selainsuositukset ovat muuttuneet 10.9.2018"

Ostimme joukkuepassin ennen tuota, jo elokuussa. Tarkistimme ja testasimme melko tarkkaan että laitteemme riittäisi tuotteelle, ennen ostopäätöstä. Ei tunnu kovin reilulta että nyt sitten muutettu vaatimuksia.

 

 

Jos ei yksikään ottelu olisi onnistunut olisi vika selkeästi meidän laitteen riittämättömyydessä. Mutta näin ei ole ollut vaan kovin vaihtelevasti toiminut. Kyllä tämä menee hieman liian vaikeaksi kun pitää olla jo melkoista konetuntemusta että pääsee katsomaan kiekkoa, melko lailla rajoittaa asiakaskuntaa ellei sitten tietty ole varaa heittää rahaa tukipuheluihin ym. Toki yksi positiivinen asia tässä on -jos asiat kehittyy tähän suuntaan niin lisääntypä sitten hallissa käynti ja joukkueen kassaan kilahtaa enemmän euroja.

 

 

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎30-08-2018
Kirjoituksia: 38
103/105

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Tästä syystä olen itse yrittänyt huudella Android TV sovelluksen perään, mutta kun tuo Telian touhu on mitä on. Tehty täysin käsittämättömiä ja typeriä valintoja heti lähtöön ja niissä pysytään jääräpäisesti. Vikaa voi heidän mielestään olla vaikka pyykinpesukoneen linkouksen kierrosluvuissa tai auki olevasta tuuletusikkunasta käyvä henkäys painaa wlan signaalin ohi laitteesta, heidän oma strategiansa on täysin moitteeton. Telian edustajien mielestä on myös täysin käsittämätöntä, etteivät ihmiset halua uutta laitetta vanhojen lisäksi, kun niillä olemassa olevilla kuitenkin toimii kaikki muut vastaavat palvelut. Viaplayn sovellus tosin kertoo valikoissa koko ajan, että laite ei ole heidän sertifioima, mutta kaikki toimii silti täysin ongelmitta.

 

Itseäni ei kiinnosta sitten yhtään tippaa alkaa säätämään puhelimen ja chromecastin kanssa. En kertakaikkiaan suostu maksamaan palvelusta, jota ei ole saatavilla samalla alustalla, kuin muut joista maksan. Ei tässä kuitenkaan puhuta mistään eksoottisesta tai harvinaisesta jakelukanavasta. En ole aiemminkaan Soneran/Telian suurimpiin faneihin kuulunut, mutta tämä Liigan kanssa nähty farssi on entisestään vahvistanut kuvaa täysin ylimielisestä, palautteeseen mahdottoman hitaasti reagoivasta ja ylipäätään kyseenalaisia ratkaisuja tekevästä organisaatiosta. Tässä yhteydessä on vielä pakko nostaa esille Telian aspan esiintyminen Jatkoajan keskustelupalstalla. Sekin on loistavaa tahatonta komiikkaa, jota on alkanut näin pelipäivinä oikein odottaa.

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-09-2018
Kirjoituksia: 19
104/105

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Win7 kanssa suosittelemme Internet Exploreria ja silverlight liitännäistä, näiden kombolla pitäisi onnistua paras katselukokemus. Konetuntemusta ei tarvitse siihen, että pääset Liigaa katsomaan!

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-10-2018
Kirjoituksia: 1
105/105

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

miten *******u voi olla mahdollista että kun taas virheellisesti otin telian palveluita pitkästä aikaa niin kaikki menee *******rallaan. nyt kyse liigasta. atilasin hifk passin tänään tarkoituksena nauttia lahtekaisen kaverini kanssa HIFK-pelikaan ottelua...*******N  marjat.....mitään ei näy.......nyt menee yli hilseen tää telian toiminta....miks haukkaa liikaa *******aa miatä ei pysty pureksii....

0 tykkäystä