peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53004 Jäsentä
152300 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Liiga - Kehitysideoita, toiveita ja palautteita



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎23-01-2019
Kirjoituksia: 2
41/44

Vs: Liiga - Kehitysideoita, toiveita ja palautteita

Hei sinä luova ja osaava mainostoimisto/copywriter jonka Telia on palkannut mainostamaan Liiga-palvelua/yhteisöä. Tavoite on varmastikin rakentaa Telialle mielikuvaa osaavana jääkiekkooperaattorina? Hyvä näin. 

 

Mutta mutta, jos otsikkotasolla jo lajituntemus menee syvälle ojaan, kannattaa miettiä uudelleen.

 

Jos mainostat Liigan huippuhetkiä, niin ei ehkä kannata otsikoida ko. kampanjaa lauseella: "Pidä katse kiekossa." Tuo ajatus sopii erinomaisesti tennikseen (pidä katse pallossa), jääkiekossa tuo ajatus on absurdi. Taustatyö, taustatyö ja taustatyö. Ja ymmärrys lajista sekä ostajallw että myyjälle, kiitos.

 

EDIT AaTanja: Muokattu lopputervehdystä. Jos haluat käyttää allekirjoitusta, voit muokata sen profiilisi asetuksista. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2018
Kirjoituksia: 67
42/44

Vs: Liiga - Kehitysideoita, toiveita ja palautteita

@Ripis66, riippuuhan se tietysti vähän siitä onko paikan päällä katsomassa vaiko kotikatsomossa. Ainakin paikan päällä kannattaa kiekkoa(kin) seurata, jottei saa sitä ohimoon sen lentäessä katsomoonHymiö Silmänisku Mitä itse seuraat kiekkomatsia katsoessasi?


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎23-01-2019
Kirjoituksia: 2
43/44

Vs: Liiga - Kehitysideoita, toiveita ja palautteita


@AaTanja  kirjoitti:

@Ripis66, riippuuhan se tietysti vähän siitä onko paikan päällä katsomassa vaiko kotikatsomossa. Ainakin paikan päällä kannattaa kiekkoa(kin) seurata, jottei saa sitä ohimoon sen lentäessä katsomoonHymiö Silmänisku Mitä itse seuraat kiekkomatsia katsoessasi?


Juu, kyllä te selvästikin kaipaatte markkinointiinne lajituntemusta, jos haluatte tosissaan puhutella kohdeyleisöä sen omalla kielellä. Sinällään mainonnan otsikkotasolla on aina hyväksi löytää tapa ilmaista asioita jossa on monimerkityksellisyyttä. Mutta jos ajatus on lajikohtaisesti virheellinen, se ei anna kovin uskottavaa kuvaa mainostajasta. Vähän sama kun lanseeraisitte amerikkalaistaista jalkapalloa intohimoisesti seuraavalle yleisölle uuden kanavan ajatuksella: "NFL:n kaikki ottelut Telialta ja et ole paitsiossa.".

 

Eli huono vitsi mainonnassa on pelkästää huono vitsi.

 

Jääkiekkoa intohimoisesti seuraavat, ne joita todennäköisesti haluatte puhutella, katsovat peliä kokonaisuutena. Harvemmin keskittyvät siihen kumiseen pelivälineeseen vaikkakin se on oleellinen osa lajia. Ja tiesithän että kaukalossa ollessasi sääntö numero yksi on ettet katsoa kiekkoa vaan pidät pään pystyssä. Muuten saattaa tulla pipi.

 

EDIT AaTanja: Muokattu allekirjoitus. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 125
44/44

Vs: Liiga - Kehitysideoita, toiveita ja palautteita

Tämä on hyvää pohdintaa ja osittain nämä mainoslauseet on aina makuasioita. Toki idea on pyrkiä viestimään mahdollisimman tiiviisti ja tehokkaasti, mistä on kysymys. Toinen Liigavahdin yhteydessä käytetty mainoslause on "Enemmän kuin teksti-tv". Mitäs mieltä tuosta lausahduksesta? Hymiö Onnellinen

 

Tykkäsin kyllä tuosta ajatuksesta, että voisi jopa käyttää lausahdusta "Pidä pää ylhäällä" tai miten olisi legendaarisen kiekkoleijonan toteamus "Backhand, forehand, pum-pum-pum".

 

Jääkiekon televisioinnin äärellä ollaan toki hypätty aivan uuden tekemisen pariin, josta meillä ei ole sinänsä aiempaa taustaa. Toki mukana täytyy olla myös ripaus rentoutta ja huumoriakin. Meidän asiantuntija ja selostusporukasta löytyy myös valtavasti ymmärrystä jääkiekosta pelinä, joten sieltä akselilta löytyy ne kovimmat osaajat. Itsekin tullut seurattua jääkiekkoa koko pienen ikäni, mutta olen silti tasolla sohvakommentaattori.

 

Asiasta komposiittimailaan, niin oletko muuten testannut kyseistä Liigavahti -sovellusta ja mitä mieltä siitä? Hymiö Onnellinen


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä