peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52044 Jäsentä
150192 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Pitsiturnaus



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2018
Kirjoituksia: 5
1/12

Pitsiturnaus

Ihmeen kaupalla pitsiturnaus saatiin meilläkin näkymään livenä mutta ohjelmakirjastosta ei saa Lukon pelejä pyörimään. Mikä mahtaa olla taas vikana kun antaa vain teksin "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"? 

0 tykkäystä
11 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 725
2/12

Vs: Pitsiturnaus

Hei @Marte ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Siellä on ollut tosiaan pari peliä jotka eivät ole näkyneet, vaan on tullut tuo virheilmoitus.

Voihan olla että myöhemmin alkaa näkymään myös nuo 🙂👌🏻

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2015
Kirjoituksia: 522
3/12

Vs: Pitsiturnaus

@Marte, kuten @kiisseli67 sanoikin, Telia TV:n sovelluksella ja kaikkiin nettiyhteyksiin sopivalla Telia TV -digiboksilla ei mm. Lukon pelit välieräottelua lukuun ottamatta toimi. Teemme töitä sen eteen että tallenteet vielä saataisiin palveluun.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. Hymiö Onnellinen Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2018
Kirjoituksia: 5
4/12

Vs: Pitsiturnaus

@Pekka_Koo@

Miksi tuota hoetaan joka paikassa että "boxi näkyy kaikilla nettiyhteyksillä" kun SE EI PIDÄ PAIKKANSA! Ellei nyt olla saatu asiaa korjattua, mitä suuresti epäilen. Kuukauden tappelimme asiakaspalvelun kanssa eikä boxi toiminut sekuntiakaan taloyhtiömme netillä. Lopulta puoliväkisin palautimme boxin ja vaikka mobiilin piti jatkua niin EI. Kaikki tilaukset taas alusta. Ja vielä kaupan päälle siitä toimimattomasta kuukaudesta tuli lasku vaikka kampanjassa oli 4 kk ilmaiseksi. Tässä hyvin lyhyesti meidän liigakauden alkutai

 

Jossain mainittiin että preseason pelit näkyisivät vain viikon tuolla kirjastossa joten eipä ole hyötyä meidän joukkue passista jos ne "jossain vaiheessa alkavat näkyä". Eipä tähän muuta voi todeta kuin että Telia osaa... 😒 

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2015
Kirjoituksia: 522
5/12

Vs: Pitsiturnaus

@Marte, harmillista kuulla että ongelmia on ollut noin paljon. Osassa Finnet-yhtiöiden liittymistä on tosiaan toimivuuden kanssa tällä hetkellä vikaa, jota selvitetään parhaillaan. Oliko Finnet-yhteydestä nimenomaan kyse taloyhtiössänne?

 

Kun tallenteet saadaan korjattua, niin sille saadaan myös katseluaikaakin kyllä lisää.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. Hymiö Onnellinen Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2018
Kirjoituksia: 5
6/12

Vs: Pitsiturnaus

@Pekka_Koo, Salon Lounea meillä. 

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2015
Kirjoituksia: 522
7/12

Vs: Pitsiturnaus


@Marte@  kirjoitti:

@Pekka_Koo, Salon Lounea meillä. 


Jeps, eli Finnet-liittoon kuuluva operaattori ja kuuluu siis tuon saman vian piiriin.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. Hymiö Onnellinen Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2018
Kirjoituksia: 5
8/12

Vs: Pitsiturnaus

@Pekka_Koo

Eli virheellistä mainontaa, asiakkaiden harhaanjohtamista ja siten asiakaspalvelun ruuhkautumista. 

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2015
Kirjoituksia: 522
9/12

Vs: Pitsiturnaus


@Marte@  kirjoitti:

@Pekka_Koo

Eli virheellistä mainontaa, asiakkaiden harhaanjohtamista ja siten asiakaspalvelun ruuhkautumista. 


Kiitos palautteesta! Kyseessä on nyt kuitenkin vikatilanne eli siihen pyrimme että digiboksi kaikilla liittymillä tulee toimimaan.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. Hymiö Onnellinen Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

Data-Jehu 2018
Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 705
10/12

Vs: Pitsiturnaus


@Marte@  kirjoitti:

@Pekka_Koo

Eli virheellistä mainontaa, asiakkaiden harhaanjohtamista ja siten asiakaspalvelun ruuhkautumista. 


Kanssa-asiakkaana haluan huomauttaa, että palvelu tosiaan toimii millä tahansa nettiyhteydellä. Itselläni on kaikkien kolmen operaattorin mobiililaajakaistat.

 

On eri asia jos päällä on vikatilanne, joka estää normaalin toiminnan. Se ei ole pysyvä tila, vaan vikaa korjataan, ja korjauksen jälkeen boksi toimii Finnet-ryhmän liittymillä. Se ei ole virheellistä markkinointia taikka kukaan ole tuossa huijaamassa, sillä vika on toimimattomuuden syy. Silloin tuo olisi huijausta, jos myytäisiin purkki, eikä sitä saisi koskaan toimimaan vaikkapa Elisan liittymillä.

 

---

en edusta Teliaa.