peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50421 Jäsentä
146832 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Yleistä keskustelua Liigasta

Data-Jehu 2018
Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 593
11/23

Vs: Yleistä keskustelua Liigasta

@NikoNo  kirjoitti:

Meillä on @Sekunti selkeästi vähän eri suosikkijoukkueet. Näin Pelicansin kannattajana tämä ei näytä tuloksellisesti kovin hyvältä, kun tukkaan tulee LOL-hymiö

Teknisesti toki näyttää silmään erittäin hyvältä ja huikea selostaja, joten onhan tämä hyvä ilta!

Joo, tulostaululla on kylmää kyytiä.

Itse olen katsellut Windows 10 -softalla. Tuntuu pyörivän hyvin. Pari kertaa  ensimmäisen erän aikana selostusäänet menivät kovemalle ja taas hiljaisemmalle. En tiedä, kuuluiko asiaan vai oliko jokin lähetyksen tai tietokoneeni tekonen. Kellonajat 18.39 -> kovemmalle, 18.45 -> hiljemmalle. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 976
12/23

Äänissä oli jotain pientä jumppaa ensimmäisessä erässä, kun selostus kuului jossain kohtaa melko hiljaisella. Onneksi siellä äänimestarit laittoi homman kuntoon Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Data-Jehu 2018
Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 593
13/23

@NikoNo  kirjoitti:

Äänissä oli jotain pientä jumppaa ensimmäisessä erässä, kun selostus kuului jossain kohtaa melko hiljaisella. Onneksi siellä äänimestarit laittoi homman kuntoon Hymiö Onnellinen

Itse kuunteen budjettiluokan studioluureilla (AKG K240 Studio), joten pienetkin vaihtelut huomaa! Mutt ei se mitään, pääasia että hommat saadaan kondikseen ja järjestelmät testattua varsinaista kautta varten. Hymiö Onnellinen

Muuten kuulostaa hienolta ottelun äänimaailma. Jos omaan makuun pienen hienosäädön voisi tehdä, niin se olisi bassoäänien tason pieni lasku. Toki bassoa pitää olla, mutta toisinaan esim. pelikatkojen aikainen musiikki on sangen bassokorostunutta. Toki hallin akustiikka on omanlaisensa ja voihan sitä itse taajuuskorjaimella säätää jos huvittaa. Mutta kuitenkaan ääni ei säröä, mikrofonit ovat selkeästi kyllin laadukkaita nappaamaan hallin äänet, ja sellainen hallin tunnelma kyllä välittyy.

...

Tulipa mieleen villi idea, en tiedä, pystyisikö toteuttamaan nykytekniikalla, mutta joskus tulevaisuudessa voisi olla mahdollista valita itse tasot eri ääniraitojen välillä: halliäänet - tehosteet - selostus . Mutta tämä tulevaisuutta varten korvan taakse. Hymiö Silmänisku

...

Semmoinen tuli huomattua, että kun kuulokkeilla kuuntelee, niin kun Pelsun kotipäädyssä pelattiin, niin tehosteäänet tulivat vasemmalta. Ja kun sitten Jypin päädyssä oltiin, niin äänet tulivat oikealta. Minä itse ajattelen niin, että jos kuuntelija on tuossa keskiviivan kohdalla olevalla kameralla, niin nyt tuo vaikutti hieman nurinkuriselta. Ainakin minun järjenjuoksun mukaan jos jotain tapahtuu vasemmalla puolellani, niin äänet tulevat vasemmalta ja jos oikealla niin toisin päin. Vai onko tässä jokin hieno logiikka jota en ymmärrä? Erityisesti luistinäänet tekivät niin. Voinhan toki kuvitella. 

...

Kuitenkin kokonaisuutena miellyttävä katselukokemus.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 569
14/23

NikoNo  kirjoitti:

Meillä on Sekunti selkeästi vähän eri suosikkijoukkueet. Näin Pelicansin kannattajana tämä ei näytä tuloksellisesti kovin hyvältä, kun tukkaan tulee LOL-hymiö

Teknisesti toki näyttää silmään erittäin hyvältä ja huikea selostaja, joten onhan tämä hyvä ilta!

Haha. Tarkoitin itseasiassa tekniikkaa. Jääkiekkoa seuraan niin vähän ettei ole suosikkijoukkuetta 😂

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia

Telian virallinen asiakas jo vuodesta 2015

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 2 720
15/23

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 976
16/23

Liigan kausi starttaa perjantaina 14.9. 18:30 ja heti täydellä 7 ottelun kierroksella!

Kauden otteluohjelman löydät täältä

avausviikonloppu.PNG

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-03-2018
Kirjoituksia: 7
17/23

Koht näkee, toimiix liiga Telialla, 25 minsaa viel, toivottavasti ei pätki, ku en päässy hallille.

Edit SannaMKoo: Siirretty keskustelu toiseen ketjuun ja muokattu otsikko

0 tykkäystä
Highlighted
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 2 720
18/23

Vs: Liiga

Hyvin toimii, täällä seuraan tabletilla samalla kun teen läppärillä töitä 😎

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎30-04-2017
Kirjoituksia: 1
19/23

Mites meni pelit eilen teidän mielestä, näin kauden avauspelinä? Täällä kannatetaan mustaa ja valkoista 🙂 voittohan sieltä viimein tuli. Isäntä on kova Ipafani 🙂

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-09-2018
Kirjoituksia: 1
20/23

Hieno on kahtoa peliä , ja Tapparan kannattaja ku peli on Tapparalle 1-0!

No itse peliin, on hienoa ku pystyy kotona sohvalta katsoa minkä tahansa joukkueen peliä , ja lisäksi KHL:llä ku Mangitogorks pelasi myös!

Odottelen Patrik Laineen fanina, on oikea Nhl-paitaki  ja lippiss Winnipeg Jetsin!

Kaikkea hyvää jokaiselle katsojalle ja sekä oliko Ligan , NHH:llän,KHL, ja CHl, ym. muun katsoja, niin odotetaan innolla tulevaa kautta ja sen tähtihetkiä ja muita mieleenpainavia asioitaki!! t.Henri ******

Edit SannaMKoo: piilotettu kokonaiset nimitiedot ja siirretty keskusteluun "Yleistä keskustelua Liigasta"

0 tykkäystä