Aktivointiviesti blokkaantunut?

  • 18 April 2022
  • 4 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Hei,


 


Käyttämäni mobillisovellus tahtoo minulta vahvistuskoodin. Käytän Telian sähköpostia ko. sovelluksen kanssa. Ongelma on siinä, etten saa vahvistuskoodia (verification code) Telian sähköpostiini. Olin yhteydessä heidän customer serviceen ja yhtenä neuvona pyydettiin tarkastamaan josko palveluntarjoajasi jostain syystä blokkaisi domainin.


 


Tämän domainin pyysivät whitelistaamaan:


 


@withhive.com


 


 


Kiitokset etukäteen


 


Edit ReOlivia: Viesti oli jostain syystä luokittunut roskapostiksi, mutta nyt hyväksytty foorumille luettavaksi. Sensuroitu email varmuuden vuoksi.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Moikka @Laurig1980 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Kertoiko heidän asiakaspalvelu yhtään tarkemmin, mihin viestin lähetys jää ja mikä on virheilmoitus vahvistusviestin lähettäjälle? Pistän toki myös meidän päässä viestiä eteenpäin ja katsotaan löytyykö ongelmaan ratkaisua tätä kautta ja näillä tiedoilla. Joissain tapauksissa pyydämme tarkempia tietoja ennen whitelistausta, eli silloin tulisi ilmoittaa meidän asiakaspalveluun tarkemmin, milloin viestiä on yritetty lähettää ja mistä osoitteesta. Mutta toistaiseksi voidaan odotella hetki vastausta meidänkin puolelta.

Moi ja kitos vastauksesta

 

Heidän asiakaspalvelunsa ei sen syvemmin tätä asiaa avannut, lähinnä pyysivät minua tarkistamaan asian palveluntarjoajaltani. Tarjosivat mahdollisiksi syiksi aika perustavaraa eli vahvistusviestin joutumista roskapostikansioon tai "verkon epävakautta" (mitä ikinä tällä tarkoittivatkin). Nämä syyt voidaan kuitenkin huoletta poissulkea.

 

Mitä itse viestiin tulee niin sen pitäisi tulla osoitteesta no-reply@withhive.com  Olen aikaisemmin saanut Telian sähköpostiini vastaavan viestin onnistuneesti viime toukokuussa (10.5.2021).

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Sain nyt varmistuksen meidän sähköpostin toiminnasta vastaavilta, että tarvitaan tarkempia tietoja viestin blokkauksesta, eli pyytäisin kirjamaan tästä häiriöilmoituksen meille. Sen avulla voidaan tutkia tarkemmin, mikä viesti mahdollisesti blokkaantuu ja mistä syystä. Tarkempaa selvitystä varten häiriöilmoitukseen pitäisi saada ainakin seuraavat tiedot:
- Lähettävä sähköpostiosoite (eli jonka kerroitkin uusimmassa viestissä)


- Sähköpostiosoite johon viesti tulisi saapua


- Estyvän viestin lähetysaika (eli suunilleen se kellonaika, kun tilaat vahvistuskoodia)


- Jos saat tietoa vielä palveluntarjoajalta tuosta saadusta virheilmoituksesta, sekin olisi hyvä tieto, muttei välttämätön tässä kohtaan.


- Kerro myös tuo päivämäärä, milloin viestin lähetys on viimeksi onnistunut.

Häiriöilmoituksen voit jättää meille puhelimitse tai chatissa asiakaspalveluun. Voit myös ilmoittaa häiriöstä Minun Telia itsepalvelun kautta: Kirjaudu Minun Teliaan, valitse "Liittymäni ja palveluni" -> Yhteys kotiin tai Mail -> Vikailmoitus -> Valitse avautuvasta ikkunasta "Palvelupyyntö" ja täytä lomake sähköpostin valinnoilla.

Kiitos tiedosta. Käyn jättämässä häiriöilmoituksen ohjeistuksen mukaisesti.

Vastaa